Ga naar inhoud

Gelezen markeren in mobiele versie ...


®win

Aanbevolen berichten

... via het ikoontje voor de regel geeft een foutmelding:

"[#20312,1] Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken. Als je niet bent ingelogd, kun je dat misschien beter doen via het formulier hieronder indien beschikbaar"

 

Ik ben wel ingelogd. Ik denk een fout in de instellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou graag 'n mogelijkheid zien om bij je accountinstellingen de optie "mobiele site" uit te kunnen schakelen, er staat me iets van bij dat dat vroeger zo was. Ik krijg geregeld de mobiele versie op m'n GSM, en dan moet je altijd helemaal naar onder scrollen om op "volledige versie" te kunnen klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou graag 'n mogelijkheid zien om bij je accountinstellingen de optie "mobiele site" uit te kunnen schakelen, er staat me iets van bij dat dat vroeger zo was. Ik krijg geregeld de mobiele versie op m'n GSM, en dan moet je altijd helemaal naar onder scrollen om op "volledige versie" te kunnen klikken.

Bij de oude forum software kon dat inderdaad in het profiel ingesteld worden, bij deze versie moet het ook werken dmv cookies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem nu ook al een paar keer ervaren. Daarnet nog. Vincent had gereageerd op een topic "motor rateld mee met het toerental". Op het topic zelf kon ik het niet markeren als gelezen, dan kreeg ik dezelfde foutmelding. Ook in motorisch dezelfde fout, in 3c dezelfde fout. Moest effectief tot bij de home pagina gaan en daar dan technisch aanstippen om te kunnen markeren als gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden