®win Geplaatst 22 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 22 augustus, 2015 ... via het ikoontje voor de regel geeft een foutmelding: "[#20312,1] Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken. Als je niet bent ingelogd, kun je dat misschien beter doen via het formulier hieronder indien beschikbaar" Ik ben wel ingelogd. Ik denk een fout in de instellingen.
Ivo Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 Is dat altijd zo, of alleen nu net?
®win Geplaatst 23 augustus, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 Voor zover ik weet al een tijdje.
Ivo Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 Iemand anders die dit probleem ook heeft?
Vinniepilon Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 Net even geprobeerd, maar ik kreeg de melding niet. Iphone en Google Chrome
®win Geplaatst 24 augustus, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 Wil ik vanuit het forumoverzicht forums gelezen markeren, dan heb ik geen probleem. Doe ik dit echter met subforums op het laagste niveau (bv. Technisch-Motorisch-3C) dan krijg ik de foutmeldingen.
-=mYst=- Geplaatst 24 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 ik zou graag 'n mogelijkheid zien om bij je accountinstellingen de optie "mobiele site" uit te kunnen schakelen, er staat me iets van bij dat dat vroeger zo was. Ik krijg geregeld de mobiele versie op m'n GSM, en dan moet je altijd helemaal naar onder scrollen om op "volledige versie" te kunnen klikken.
Vinniepilon Geplaatst 24 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 Erwin ik herken het niet en heb het net geprobeerd maar ook dat ging goed. Kan je misschien een schermafbeelding maken en plaatsten?
Ivo Geplaatst 24 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 ik zou graag 'n mogelijkheid zien om bij je accountinstellingen de optie "mobiele site" uit te kunnen schakelen, er staat me iets van bij dat dat vroeger zo was. Ik krijg geregeld de mobiele versie op m'n GSM, en dan moet je altijd helemaal naar onder scrollen om op "volledige versie" te kunnen klikken. Bij de oude forum software kon dat inderdaad in het profiel ingesteld worden, bij deze versie moet het ook werken dmv cookies
®win Geplaatst 24 augustus, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 Hier gelezen markeren ... ... resulteert in deze fout.
Vinniepilon Geplaatst 24 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 Ik heb net, met een iphone 5s hetzelfde gedaan, zowel Google Chrome als met safari gedaan maar geen problemen. Heb je al eens je cookies en geschiedenis verwijderd?
®win Geplaatst 24 augustus, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 Yep, geen succes. Wellicht is het een autorisatieprobleem van mijn account?
Ivo Geplaatst 24 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 Ik denk eerder dat er een item verplaatst is naar een plek waar je geen rechten hebt om te lezen. Kan je vanuit de normale website wel alles op gelezen zetten?
Flying Dutchman Geplaatst 24 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 Ik heb dat ook wel eens. Maar niet altijd. En doe echt niets anders. PS wel al een tijdje niet meer gezien.
®win Geplaatst 24 augustus, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 Op laptop en tablet met volledige site heb ik geen issues.
Ivo Geplaatst 25 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 25 augustus, 2015 Kan het zijn dat je cookies op je mobiel geblokkeerd worden?
®win Geplaatst 25 augustus, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 25 augustus, 2015 Op mijn iPhone staat ingesteld dat cookies van sites die ik bezoek worden toegestaan. Lijkt me geen showstopper, dus.
®win Geplaatst 25 augustus, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 25 augustus, 2015 (aangepast) Als ik op mijn tablet en computer kies voor de mobiele site (computer: thema = IP.Board Mobile), dan krijg ik dezelfde foutmeldingen. 25 augustus, 2015 aangepast door ®win 1
wulfke Geplaatst 25 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 25 augustus, 2015 Ik heb dit probleem nu ook al een paar keer ervaren. Daarnet nog. Vincent had gereageerd op een topic "motor rateld mee met het toerental". Op het topic zelf kon ik het niet markeren als gelezen, dan kreeg ik dezelfde foutmelding. Ook in motorisch dezelfde fout, in 3c dezelfde fout. Moest effectief tot bij de home pagina gaan en daar dan technisch aanstippen om te kunnen markeren als gelezen.
Vinniepilon Geplaatst 25 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 25 augustus, 2015 Ik had het net ook, op de ipad in safari
®win Geplaatst 25 augustus, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 25 augustus, 2015 Zojuist op mijn iPhone geprobeerd: - afmelden - websitedata en cookies verwijderen - opnieuw aanmelden - poging gelezen markeren van Technisch/Electronica/3C ... en nog steeds dezelfde foutmelding
wulfke Geplaatst 25 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 25 augustus, 2015 Bij mij ook. Ik moet effectief op het hoofdonderwerp staan in de home pagina vooraleer ik het kan bevestigen als gelezen
Ivo Geplaatst 25 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 25 augustus, 2015 Ik zal vanavond nog even zoeken bij de leverancier en anders een ticket aanmaken,
Aanbevolen berichten