Ga naar inhoud
  • 0

Spraak commando`s


Diver

Vraag

M`n spraak commando`s voor de RNS zijn van Nederlands naar Duits gegaan waarschijnlijk in de vakantie want ik heb het nog niet eerder gemerkt. Nu ben ik door Duitsland gereden in de vakantie, maar daar zou het waarschijnlijk niet aan liggen :mrgreen:  Weet iemand waar ik dat weer naar het Nederlands kan krijgen. De RNS staat wel in het Nederlands. De MFA niet, maar dat is altijd zo geweest.  

 

Grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Was ooit een issue dat de RNS300 dat ook had. Ergens in een andere module stond de taal dan verkeerd. Het was met vag-com wel op te lossen.

 

Kan het niet zo snel terugvinden. Comfortmodule of gateway oid stond dan op de verkeerde taal, en die werd dan door het navigatiesysteem overgenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb hem net op 0 gezet maar dan springt het MFA naar Engels. De RNS blijft in het Nederlands. Als ik dan de taal in het MFA weer naar Duits zet, dan gaat hij van nul weer naar 1. Maar het probleem is als ik op het sterretje druk op het stuur voor de spraak bediening dat die niet naar het Nederlands gaat, maar dan in het Duits of Engels is. Dat is mooi scheiße.

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dacht dat een Moderator altijd beleefd moest zijn en niet altijd maar topic`s moet sluiten, en wartaal moet posten. Als we dan toch bezig zijn kan je er beter wat anders in drukken. ( dit mag  je wissen hoor :mrgreen:  :mrgreen: )

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan er compleet naast zitten maar heeft de BT module hier ook geen invloed op ? Op welke taal staat deze ingesteld ?

Weet niet of daar een taal is in te stellen maar ga morgen meteen even kijken. Goede tip :thumb:

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dacht dat een Moderator altijd beleefd moest zijn en niet altijd maar topic`s moet sluiten, en wartaal moet posten. Als we dan toch bezig zijn kan je er beter wat anders in drukken. ( dit mag  je wissen hoor :mrgreen:  :mrgreen: )

 

Jan

Ahja. Ben ook maar een mens van vlees en bloed :mrgreen:

Bedenk me net; gewoon een VW curryworst gebruiken.

Maar ik zweer bij een Parrot :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja hoor ik kan weer met Heidi communiceren, ik hoop morgen ook nog, maar vandaag ging het weer als vanouds :mrgreen: Heb  (module-17, kanaal 04, op waarde 0 gezet), en in module 77 ( telefoon bedankt Peter ) het 3de getal van de code ook op 0 gezet. Vrouwen het blijven aparte gevallen. Nu kijken hoe lang ze blijft luisteren.

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden