Tee Geplaatst 18 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2015 Afgelopen week terug gekomen van vakantie, vele kilometers cruise-ccruise-control gereden. Wat ik me afvroeg; bult af met cruise-control, wordt de auto afgeremd op de motor en/of geremd met de remmen. Ben benieuwd.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 18 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2015 zoals ik het ervaar geen van beiden: als ik bijvoorbeeld 120 rij (het gebeurt!) en dan cc instel op 100, dan gaat de auto langzaam uitbollen richting 100. Hij geeft gewoon minder gas. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 18 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2015 Hij remt af op de motor, kijk maar naar je verbruiksmeter die gaat naar 0,0. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 18 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2015 Hij remt af op de motor, kijk maar naar je verbruiksmeter die gaat naar 0,0. welja, hij lost dus gewoon het gas. Dus technisch gezien is dat inderdaad op de motor. Remmen met schijven en blokken iig zeker niet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 18 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2015 Nee zeker niet op de remmen zelf! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 18 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2015 Hij remt af op de motor, met adaptieve cruise controle remt hij volgens mij wel met de remmen in dien nodig. Jan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 18 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2015 ja dat klopt wel Jan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 18 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2015 en als bonusweetje: de MINIMUM snelheid met Cruise control (bij 'n 3C) is 18 kilometer per uur 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 18 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2015 Ga ik uit proberen 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 18 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2015 Ga ik uit proberen Hahaha, geloof je me niet op mijn erewoord dan? Ik heb het gisteren nog uitgetest Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 18 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2015 Hahaha, geloof je me niet op mijn erewoord dan? Ik heb het gisteren nog uitgetest Geloven die ik je wel, maar ik wil het zelf ervaren! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 18 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2015 Geloven die ik je wel, maar ik wil het zelf ervaren! Wel... het gaat snel vervelen 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
R32 Geplaatst 18 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2015 Als ik met mijn 3.2 4m dsg de S stand kies gaat hij sneller terug naar z'n 2 en remt daardoor meer af dan in de D stand. Verstuurd vanaf mijn HTC Sensation XL with Beats Audio X315e met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 19 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 19 juli, 2015 Als ik met mijn 3.2 4m dsg de S stand kies gaat hij sneller terug naar z'n 2 en remt daardoor meer af dan in de D stand. Verstuurd vanaf mijn HTC Sensation XL with Beats Audio X315e met Tapatalk klinkt logisch, nog niet echt uitgeprobeerd. Die "S" stand is iets wat maar zéér sporadisch gebruikt wordt huize kristof Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 19 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 19 juli, 2015 Onzin verwijderd @@mYst jou reactie daarop ook. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bm-er Geplaatst 19 juli, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 19 juli, 2015 Als ik met mijn 3.2 4m dsg de S stand kies gaat hij sneller terug naar z'n 2 en remt daardoor meer af dan in de D stand. Daarom dus in de sportstand door de bergen rijden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten