Ga naar inhoud
  • 0

noodloop


Hoogers

Vraag

nu automaat bak gereviceerd maar gaat nog steeds in noodloop wel minder als eerst staat nog bij de garage

ze denken nu aan een elektrisch probleem ecu bak lijkt mijn sterk je kan gewoon met de vagcom of snapon kast in de computer komen dus zij de garage kan een draad breuk zijn ze gaan nu alles door meten

 

het begon zo

bak had slip tussen 3e &4e versnelling vagcom gaf aan G182 inpauseble signal ik dacht dus sensor g182 stuk of beschadicht

 

naar de garage op een snapon kast die gaf aan slip in de bak wordt gedeelte revicie dus bak heeft nu ook nieuwe keerringen die waren een beetje poreus  en wat nieuwe onder delen van 3e & 4e versnelling

 

wat de snapon kast nu aan gaf zij de garage houder niet hij zij alleen het gaat nu nog maar af en toe in noodloop 

 

ik denk zelf G182

 

Wat ik op verschillende forums zie is dat het ook de LMM kan zijn??????????????

 

misschien nog meer mensen die kunnen mee denken zal het zeer op prijs stellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

vandaag even gebeld

Waren ze nog geen eens begonnen met mijn auto?????????????

waren achterstallige dingen aan het maken??????????????

dus ik zeg mijne kan wachten ???????????? ik moet maandag weer werken en mijn werk is niet vlak naas de deur

als antwoord ow das vroeg dag ik weet niet of wij dat redden ik zij dus ja wel anders moet er wat met de prijs gedaan worden

hun antwoord bel morgen even terug dan weten we meer

 

 

mensen ga daar nooit heen ik heb mijn les geleerd kan nu wel ergens anders heen gaan maar dan betaal ik weer de volle pond

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

mensen ga daar nooit heen ik heb mijn les geleerd kan nu wel ergens anders heen gaan maar dan betaal ik weer de volle pond

 

Juridisch kan je ze zelfs niets maken want ze denken en werken mee aan een oplossing :evil:

En naar binnen stappen en je auto naar een ander brengen wordt ook lastig vrees ik.

 

Ik zou ze toch maar tot spoed manen. Ze hebben genoeg tijd gehad lijkt mij op het probleem te vinden en op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

durf het bijna niet te zeggen

helaas hij schakeld nu wel maar er zit achter in de bak iets wat anders is hij dreund nu in de versnellingen ze gaan het oplossen waarschijnlijk  het ballans gewicht

 

woensdag weer bellen als het dan nog niet goed is bestel ik een bak in denemarken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

durf het bijna niet te zeggen

helaas hij schakeld nu wel maar er zit achter in de bak iets wat anders is hij dreund nu in de versnellingen ze gaan het oplossen waarschijnlijk  het ballans gewicht

 

woensdag weer bellen als het dan nog niet goed is bestel ik een bak in denemarken

jeetje dit schiet niet echt op.  waarom laat je de garage de bak niet bestellen?  zij zouden toch moeten weten wat voor onderdelen je nodig hebt. toch?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Juridisch kan je ze zelfs niets maken want ze denken en werken mee aan een oplossing :evil:

En naar binnen stappen en je auto naar een ander brengen wordt ook lastig vrees ik.

 

Ik zou ze toch maar tot spoed manen. Ze hebben genoeg tijd gehad lijkt mij op het probleem te vinden en op te lossen.

klopt!  zolang ze meedenken aan een oplossing en mee werken ja, maar.....  je mag een bedrijf wel een ultimatum stellen.   Als dit termijn verstreken is dan mag je dit voorleggen en dan mag de tegenpartij met een oplossing komen.  

Je kunt dan zelf een alternatief voorstellen waarbij duidelijk afgesproken wordt wie de kosten gaat dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

indelijk mijn passie weer terug bak werkt weer hij is alleen zenuwachtig met schakelen zal wel overgaan denk ik

of moet ik nog wat doen met de vagcom?

 

Waarom vraag je dat eigenlijk hier ? Voordat je je auto meenam had je alles moeten bespreken met de garage !

Als ie anders schakeld > terug en vragen waarom dat zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden