Ga naar inhoud

Dashcam achter spiegel


roelh

Aanbevolen berichten

Bijvoorbeeld deze dan. Dan benik me automatisch dimmende binnenspiegel functie ook kwijt?

 

Car DVR Mirror Camera Video Recorder dashcam HD1080P 2.7 " LCD Novatek 140 degrees night vision Dash Cam

http://www.aliexpress.com/item/Car-DVR-Camera-night-vision-Dash-Cam/32348710209.html

(from AliExpress Android)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor navigatie of andere dingen? Maar niemand ervaring dat deze over de spiegel zit?

Ik denk eerder voor Globale Positie en snelheid. Niet tbv navigatie.

Dit sort canera's zijn eerder bedoeld om de schuld bij een ongeluk makkelijker te bepalen.

Dan is informatie als eigen snelheid en plaats belangrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor navigatie of andere dingen? Maar niemand ervaring dat deze over de spiegel zit?

 

Ik heb zo'n ding gehad maar dan i.c.m. een achteruitkijk camera.

Ik zou het niet meer willen hebben.

Het is veel te zwaar voor je originele spiegel waardoor deze elke keer naar beneden hangt.

Dus niet echt aan te raden eigenlijk.. :roll:

GPS is idd wat @@DenV5Passat aangeeft voor de snelheid bepaling en positie bepaling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vergeet België :bash:

 

en ik wil er ook één, maar onze idiote overheid staat het (nog) niet toe :bash:

Volgens mij is ook in België het maken van filmpjes met de dashcam legaal (vrije nieuwsgaring). Alleen zodra je gaat publiceren, moet je gezichten, nummerborden etc. onherkenbaar maken vanwege privacy (net als in Nederland trouwens).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is ook in België het maken van filmpjes met de dashcam legaal (vrije nieuwsgaring). Alleen zodra je gaat publiceren, moet je gezichten, nummerborden etc. onherkenbaar maken vanwege privacy (net als in Nederland trouwens).

welja, dus stel dat ik 'n ongeluk krijg en mijn dashcambeelden zouden kunnen bepalen wie er gelijk krijgt, dan mag ik die cambeelden niet aanvoeren tenzij de tegenpartij daarmee instemt, wat in praktijk niet gaat gebeuren natuurlijk. :bash:

Link naar reactie
Delen op andere sites

welja, dus stel dat ik 'n ongeluk krijg en mijn dashcambeelden zouden kunnen bepalen wie er gelijk krijgt, dan mag ik die cambeelden niet aanvoeren tenzij de tegenpartij daarmee instemt, wat in praktijk niet gaat gebeuren natuurlijk. :bash:

nee hoor, je hoeft alleen zijn gezicht en de kentekenplaat onzichtbaar te maken. En misschien merk en type auto .......

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden