Ga naar inhoud
  • 0

RNS510c (2840) upgraden naar V12 navigatie


jabjab

Vraag

Hallo,

Ik heb een  RNS510c met versie 2840, ik wil hier voor de vakantie  graag navigatie voor Frankrijk op hebben.  Ik denk dat ik een firmware update én een nieuwe installatie voor v12 nodig heb maar heb geen idee hoe ik dit het beste aan kan pakken..

 

wie kan en wil me (op weg) helpen?
 

 

Groeten,

Jan          

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het kopieren van de maps DVD naar de HDD duurt erg lang, en zo lang ben ik meestal niet aan het rijden :(

Wat is de handigste manier om de DVD naar de HDD te kopieren zonder dat je accu leeg raakt, of dat je RNS zich uitschakelt?

(Dat is me nu al beide overkomen ...)

 

 

Groetjes Bonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het kopieren van de maps DVD naar de HDD duurt erg lang, en zo lang ben ik meestal niet aan het rijden :(

Wat is de handigste manier om de DVD naar de HDD te kopieren zonder dat je accu leeg raakt, of dat je RNS zich uitschakelt?

(Dat is me nu al beide overkomen ...)

 

 

Groetjes Bonny

Ik doe de dvd erin en laat hem kopiëren, meestal duurt dit iets meer als een uur.

De auto hoeft niet op contact en heb nog nooit last van een lege batterij gehad.

Of dat de RNS uitschakelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb ook een c in mijn passat gemontereerd. Update naar v12 zou geen probleem moeten zijn. gewoon radio opzetten (zonder contact op te zetten) dvd erin en installeren

ik heb wel eerst een firmware update gedaan naar 5269

 

alles werkt perfect

aangepast door vw_speedsterke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

V12 DVD erin, zelfs onder het rijden kun je hem installeren.

 

Bij het begin van de installatie geeft die aan of je hem op de HD wil installeren of via DVD wil navigeren.

 

Firmware installatie is weer een ander verhaal, dit op eigen risico.

 

  • Auto openen
  • Rns aanzetten ( zonder sleutel in contact)
  • De betrefende Cd firmware in de gleuf en stappen volgen.

 

Kaart installatie duurt ongeveer 30 min

FW Update ongeveer 60 min.

 

Succes, mocht je er niet uitkomen... woon in Zwaag 1 uurtje van leeuwarden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb ook een c in mijn passat gemontereerd. Update naar v12 zou geen probleem moeten zijn. gewoon radio opzetten (zonder contact op te zetten) dvd erin en installeren

ik heb wel eerst een firmware update gedaan naar 5269

 

alles werkt perfect

Hoe moet/kan je de firmware upgraden van een 315?

 

MiC

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik haak even in op dit topic.

Ik heb een collega met een rns 315 en had graag een rns 510 willen hebben. Dit is geregeld. Nu heb ik de rns 315 maar na een update kaart kwijt. Klopt het dat je bij deze dingen een nieuwe sd-kaart moet kopen @199 euro voor de kaart van Europa :angry: of kan ik van iemand dit kaartje lenen om de software /kaart over te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijne was ong. 50 min. bezig om V12 te installeren van DVD naar HDD. (RNS510 P)

Ik denk dat het wel uit maakt of je van V10 naar V12 kaarten update dan van V11 naar V12.

Of zal die eerst de V10 of 11 kaarten verwijderen en daarna een schone installatie doen.

 

De mijne deed er niet langer dan 30 min over ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden