Ga naar inhoud

Verlagen


jeroen

Aanbevolen berichten

Ik ben met de gedachte aan het spelen om de autot te laten verlagen...

Nou hoor ik verschillende merken voorbij komen.

Ik wil wel goed spul onder de wagen hebben, maar weet niet in welke prijsklasse ik nu moet gaan denken...

Bij de lokale autoshop hebben ze alleen maar autostyle spul en daar heb ik het op de een of andere manier niet zo op...

 

kan iemand me vertellen wat een goed merk is en wat het kost (alleen de veren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit onderwerp niet al 100x voorbij gekomen de laatste tijd ?

 

Niet onaardig bedoeld ofzo, we zijn hier tenslotte om elkaar te helpen.

Maar als je eventjes een beetje zoekt Jeroen dan vind je heel veel nuttige info die al gegeven is in diverse topics hier op t forum. Ik denk dat je daar wel wat wijzer van word. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit onderwerp niet al 100x voorbij gekomen de laatste tijd ?

 

Niet onaardig bedoeld ofzo, we zijn hier tenslotte om elkaar te helpen.

Maar als je eventjes een beetje zoekt Jeroen dan vind je heel veel nuttige info die al gegeven is in diverse topics hier op t forum. Ik denk dat je daar wel wat wijzer van word. :D

 

Ik heb al zitten kijken maar dan kom ik uit op cpl sets en daar ben ik niet naar op zoek...

 

 

"Niet lager dan de sportline ? Dat is volgens mij maar 1,5cm lager...."

 

Ik ben op zoek naar ongv 35mm niet meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
@Eagle57; Zou dat verhaal ook opgaan voor een passat die net op de 130dkm zit?

 

Ik denk dat je dat zelf het beste aanvoelt. Als je auto nog lekker strak aanvoelt, kan je de gok wagen. Maar zeker als je de auto nog lang wil aanhouden, zou ik nu toch zeker voor een complete set gaan.

Denk er aan dat de montagekosten en uitlijnen dan maar 1x nodig zijn, terwijl je het dubbele moet betalen, als je straks niet tevreden bent met alleen lagere veren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze vakantie 3000 km gereden met kw set en ik ben super tevreden.

 

de auto was ook vol/zwaar toen we terug kwamen en die auto deint niet meer. En ookin de bnochten is de auto strak. De kont gaat niet meer op en neer.

 

Het is een aanrader. Ook na zoveel km's is de auto geen milimeter gezakt dus het is een prima kwaliteit veren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik haal dit topic weer even omhoog ...

 

Ik zit zelf (Ja alweer!) met de gedachte te spelen om de mijne ook onderhand maar eens "op de bek" te gooien :P

 

En na het lezen van dit topic kom ik tot de conclsie dat ik waarschijnlijk ook de dempers zal moeten vervangen. (380.000 km op t klokje).

 

Zit er veel prijsverschil in bijvoorbeeld een set originele dempers en eibach veren, tegenover een KW set ofzo ?

 

ik weet niet wat de originele dempers kosten, maar een eibach set (dempers + veren) komt rond de 750 euro. Dat vind ik persoonlijk aardig aan de hoge kant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden