Ga naar inhoud

Steeds lege accu !


serow

Aanbevolen berichten

Je heb wel veel geduld dat je het zo lang uithoud met zo een onbetrouwbare wagen. Zou er hekel aan hebben om steeds aan de auto te moeten komen en niet weten of hij al dan niet gaat starten. In de comfortmodule zitten wel een paar bits die met het schuifdak te maken hebben.

In welke module lees je deze fout uit ? gateway, comfortmodule, boordnet, .... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff met lucas nog aan de tel gehangen, heeft me het 1 en ander verteld. ff uitvoeren wat hij me allemaal heeft verteld om te doen.

 

Je heb wel veel geduld dat je het zo lang uithoud met zo een onbetrouwbare wagen. Zou er hekel aan hebben om steeds aan de auto te moeten komen en niet weten of hij al dan niet gaat starten. In de comfortmodule zitten wel een paar bits die met het schuifdak te maken hebben.

In welke module lees je deze fout uit ? gateway, comfortmodule, boordnet, .... ?

 

Peter, ben stiekem al voor een E280 of E320 2005+ 7traps aan het kijken ;) maar vind mijn passat zo mooi, netjes goed rijden ook.. pas geleden een grote onderhoud gehad van bijna €1000.- vind het zeer jammer om hem nu nog weg te doen owja de chiago velgen nog laten maken nieuwe banden.. motorische is hij helemaal tiptop voor het vakantie nog ff een oliebeurt en vakantie klaar! alleen dit probleem maakt me misselijk! moet elk keer het accu pol lostrekken.. de cabrio dak lees ik zowel in de comfortmodule uit als in het gateway.

 

Echt waardeloos dit. Hopelijk het euvel snel geholpen... Succes!

Bedankt Wakes, zeer misselijkmakend dit probleem.. btw, volgens mij heb ik je vaker op het A4/A58 gespot in zeeland ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoelde eigenlijk niet dat je hem weg moet doen maar zoeken naar meer professionelelere hulp dan wat je nu al hebt gevonden. Moest ik er zelf niet meer uitkomen had ik hem al lang weggebracht om grondig na te zien en uit te pluizen. Spijtig genoeg is het moeilijk om te helpen van op afstand anders had ik ook wel eens gekeken of ik je verder kon helpen. Als hij motorisch in orde is zou ik hem zeker nog niet weg doen.

De rest komt vast wel in orde met een professionele helpende hand

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Wakes, zeer misselijkmakend dit probleem.. btw, volgens mij heb ik je vaker op het A4/A58 gespot in zeeland ;)

Als het goed is ben ik nu wat beter te herkennen. Rijdt met rh 3-delig.

Links antraciet hart, rechts zilver haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk niet 100% te zeggen dat Lucas een oplossing heeft, maar zal voor je duimen Serow.

Soms moet de wonderdokter er even naar kijken en Lucas heeft natuurlijk alle apparatuur die wij niet hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peter, daar ben ik al naar op zoek nu heb ik lucas nog dat er naar kan kijken. Ik heb hem ook nog naar een garage gebracht car diagnose in Bergen op Zoom, hij zij ik kan het misschie wel vinden maar heb er 10uur voor nodig en ze werken 50 euro ex btw, vind ik wel aan het hoge kant er moet toch wel een goedkoper oplossing zijn? gister een ritje naar luik/liege gehad auto rijd heerlijk en super ben er gewoon verliefd op.

 

Wakes, zal eens opletten haha.

 

Fappie, ik moet mn oude gateway eens terug zoeken en die erin stoppen, kijken wat hij dan doet als hij het dan nog niet wilt doen ga ik eens langs lucas..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Serow,

 

Snap dat je wanhopig word van steeds een lege accu.

Begrijp me niet verkeerd maar bedoel dit goed;)

 

Telkens naar een garage word je ook wanhopig van en de kosten lopen alleen maar op en je komt geen streep verder dan weer een lege Accu.

 

Je woont ergens in Brabant, Vagtechniek ligt ergens in Brabant, waarom niet gelijk in 1 keer goed na laten kijken.

Zij hebben de middelen, kennis en apparatuur om alles door te meten.

 

Wel heb ik respect voor het geduld wat je hebt ;)

 

Heel veel succes en zal voor je duimen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronald,

 

klopt wat je zegt, achteraf heb ik al weer contact gehad met hem hij gaat er gratis naar kijken omdat hij bij de 1e keer een foutje heeft gemaakt.

als dit geen resultaat geeft ga ik eens de gateway proberen en als dat ook niet lukt langs Lucas.

 

we zijn hier om elkaar te helpen, tuurlijk begrijp ik dat niet verkeerd.

 

bedankt voor je respect :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronald,

 

klopt wat je zegt, achteraf heb ik al weer contact gehad met hem hij gaat er gratis naar kijken omdat hij bij de 1e keer een foutje heeft gemaakt.

als dit geen resultaat geeft ga ik eens de gateway proberen en als dat ook niet lukt langs Lucas.

 

we zijn hier om elkaar te helpen, tuurlijk begrijp ik dat niet verkeerd.

 

bedankt voor je respect :D

Aha gratis is nooit weg en als die het nou ook nog op lost voor je...;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal serow, sterkte en net wat iedereen al zei respect wat betreft geduld.

 

geduld is een schone zaak. al hoewel het wel begint op te raken, elke dag dat de probleem voortgaat ben ik steeds meer geneigd om het te verkopen en een E320 CDI te kopen.

maar dan weet ik dat ik me zelf in de vingers ga snijden. daamn wat een periode alles door elkaar, trouwfeest regelen, huis verbouwing.. auto probleem. zonnetje buiten en ik zit op gesloten. alles zit me tegen! het laatste tijd :neutral:  :neutral:

 

 

Aha gratis is nooit weg en als die het nou ook nog op lost voor je... ;)

dus ik dacht proberen waard. waarom niet..

 

 

PS: nog contact gehad met de monteur. hij heeft geconstateerd dat hij een fout in het centrl elek. 2 krijgt.

niet eens contact eigenlijk..

 

hij vroeg wat ik als laatst heb gedaan en ik vertelde hem dat ik xenon lampen en ledjes erin had gedaan op zondag en maandag een lege accu. hij vertelde me dat het aan de ledjes kon liggen door de weerstand niet goed en hij constant bepaalde signalen stuurt naar het module.. nu weet ik niet in hoe ver dit kan natuurlijk.. morgen ochtend eens afwachten hij zou alles loskoppelen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden