Ga naar inhoud

Schade achterkant


Lesley20V

Aanbevolen berichten

Heb schade!!! Mijn vrouwtje staat keurig op de parkeerplaats, en wat gebeurt er? Bats z'n kleine vrachtwagen rijd achteruit (met een draaicirkel van een DC 10) achterlicht, stootrubber en bumper kapot en toch nog ff 630 euro schade!!! Daar wordt je niet vrolijk van. Oke de schade wordt betaald maar toch!!!

post-3160-1423822269,9179_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn zat schades waarbij de dader op het kerkhof ligt....

 

Dat kan ook, maar dan is er vaak wel meer schade dan 630 euro ;) ;) ;)

 

volgens mij zijn er mensen die zelfs voor een schade van bij wijze van spreken een tientje er vandoor zouden gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schade is nooit leuk

 

je bent je auto paar dagen kwijt voor herstel en dan hopen dat ze t perfect herstellen.

 

Gelukkig heb je een dader

 

In dit geval is het ook lichte schade, en zijn er geen grove dingen aan auto beschadigd die speciale behandeling vereisen.

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd je hebt er een hoop werk van, heen en weer garage 4x he!!! de tijd die je erin steekt. Wij hebben net een mail gehad dat de schade wordt betaald en km-vergoeding die wij gemaakt hebben met 2 auto's. Alleen die dag dat ik en mijn vrouwtje vrij hebben moet nemen willen verz 1 dag van betalen. Wat ik vaker lees en hoor: je moet eerst zelf geld betalen voor je geholpen wordt!! zucht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd hij lag er ook bijna, toch maar ingehouden, heb nl mijn pas nodig om te werken, geen werk ook geen geld zal ik maar zeggen

 

Ah man, iedereen maakt fouten of is soms verstrooid. :roll:

Vroeg of laat maakt iedereen wel eens brokken, zei het aan je eigen auto of aan iemand anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd hij lag er ook bijna, toch maar ingehouden, heb nl mijn pas nodig om te werken, geen werk ook geen geld zal ik maar zeggen

 

Ah man, iedereen maakt fouten of is soms verstrooid. :roll:

Vroeg of laat maakt iedereen wel eens brokken, zei het aan je eigen auto of aan iemand anders.

 

Ja helemaal mee eens, maar op dat moment he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden