Ga naar inhoud

Autoweek test Passat vs Mondeo


Vdub

Aanbevolen berichten

Ik heb JAREN met Ford gereden en ben ook nu nog mede-beheerder van www.fordclub.be.

Het hoeft dus niet te verbazen dat ik een lichte voorkeur heb voor het merk Ford. :-)

 

Maar toch zou ik de nieuwe Mondeo nooit kopen, om verschillende redenen:

 

1. De bouwkwaliteit is toch echt beneden alle peil. Van de paar Mondeo's die ik al van dichtbij gezien heb, hangt de voorbumper er scheef op, naden die niet symetrisch zijn, ...

 

2. Het vertrek van Ford in Genk (5km van mijn deur) heeft mijn liefde voor Ford toch een flinke knauw gegeven.

 

3. Voor het prijsverschil tussen een Mondeo en Passat moet je het ook niet langer doen. Zonder Ford-korting zijn die ook flink prijzig.

 

4. Herverkoopwaarde van een Ford is toch een heel stuk lager dan voor een VW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ooit 'n ford fiesta gehad, nooit zo 'n saaie auto op eigen naam gehad. dat risico neem ik dus niet meer om nog zo 'n keer aan te komen. Ford korting of niet, ik geef er geen ene cent aan uit

Maar denk wel moest je nu moeten kiezen tussen die ford fiesta en de onlangs ingeleverde opel dat ik wel weet waar de keuze naar uit gaat

Mijn vrouw rijd een fiesta van 2010 en dat is best een leuk wagentje en standaard voorruitverwarming, in welke vw kom je dat tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ooit 'n ford fiesta gehad, nooit zo 'n saaie auto op eigen naam gehad. dat risico neem ik dus niet meer om nog zo 'n keer aan te komen. Ford korting of niet, ik geef er geen ene cent aan uit

Maar denk wel moest je nu moeten kiezen tussen die ford fiesta en de onlangs ingeleverde opel dat ik wel weet waar de keuze naar uit gaat

Mijn vrouw rijd een fiesta van 2010 en dat is best een leuk wagentje en standaard voorruitverwarming, in welke vw kom je dat tegen.

 

ja daar keek ik ook raar van op een collega van me heeft een fiets uit 98 standaard met voorruitverwarming :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden