Ga naar inhoud

Nu Octaan 102 in Nederland bij firezone


Schippersss

Aanbevolen berichten

Nieuws omtrent Benzine met octaan 102:

 

Benzine met octaangetal 102 is nu overal in Nederland verkrijgbaar. competition 102 zorgt voor optimale prestaties van elk voertuig met een benzinemotor. Liefhebbers kunnen voor competition 102 terecht bij onder meer de onbemande tankstations van Firezone. Dankzij het unieke, hoge octaangetal van 102 kunnen de auto- en motorsporters, racing-professionals en oldtimerbezitters met deze brandstof maximale prestaties uit hun voertuig halen. competition 102 bevat geen ethanol, voldoet aan de Europese kwaliteitsnorm EN228 en is geschikt voor alle benzinemotoren.

 

Locaties:

firezone-competitin-kaart.jpg

 

http://www.competition102.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja en die is net weer (vpower) verlaagd naar octaangetal 95. (was al geen octaangetal 98)

:thanks:

Bedankt voor het delen Dennis, ik ga eens kijken waar een fire zone zit bij mij in de buurt.

Rij nu naar de BP voor de ultimate 98 en soms gooi ik er een aantal liter bio ethanol bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja en die is net weer (vpower) verlaagd naar octaangetal 95. (was al geen octaangetal 98)

:thanks:

Bedankt voor het delen Dennis, ik ga eens kijken waar een fire zone zit bij mij in de buurt.

Rij nu naar de BP voor de ultimate 98 en soms gooi ik er een aantal liter bio ethanol bij.

V-Power heeft een oktaangetal van 97. Het haalt dus niet de norm van minimaal 98 om SuperPlus te mogen heten. Daarom wordt het als Euro95 premium benzine in de markt gezet.

 

Onder normale last zal er niet veel verschil in verbruik zijn tussen Euro95 of SuperPlus 98. Bij sportief rijden, waarbij je meer van de motor vraagt kan het wel uitmaken, zeker als een blok hogere compressiewaardes heeft. Dan zal minder neiging tot pingelen zijn met 98 / 100 / 102 en hoeft het motormanagement niet in te grijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden