Ga naar inhoud

Led dagrijverlichting 3C


Fred-passat

Aanbevolen berichten

En je hebt natuurlijk voor ons een zeer mooie HowTo gemaakt :mrgreen:

(met daarbij een lijst met de gebruikte onderdelen)

 

Maar ziet er zeer goed uit hoor :thumb:

 

Eh nee geen how to..... :embarassed: Had tussendoor wat foto's moeten maken, helemaal niet aan gedacht.

Maar is makkelijk ik te bouwen, enige nadeel was dat er een schakelaar bijgeleverd was om de drl aan/uit te zetten. Hier een automatische module tussen gezet. Wel dimt de drl 50% bij voeren van dimlicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit setje word op het forum aangeboden viewtopic.php?t=52453

Maar wat is de China link:)

 

 

Gr Edwin.

 

Ik begrijp dat hij de inhoud van een setje overzet in de originele knipperlichtunit?

 

Ik heb een complete knipperlichtunit besteld met daarin al de gele en witte lees en een regelmodule erbij die ervoor zorgt dat wanneer de knippers aangaan de drl uitgaat en weer aan. Ook een ader die je kan aansluiten op stads/dimlicht zodat de drl dan 50% dimt. Er zit geen functie op dat de drl automatisch aangaat bij ontgrendelen auto of bij starten auto. Ik heb er zelf nog een module tussen gezet dat bij starten auto de drl automatisch aangaat, zodra de auto uitgaat gaat de drl na aantal seconden weer uit. Ik weet niet of ik hier links mag plaatsen? Ik zal vanavond even opzoeken waar ik het besteld hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Sorry tijdje offline geweest. Ik heb een universele module gekocht voor het automatisch aan/ uit gaan. Deze zijn op internet op diverse sites te bestellen of te koop bij autozaken. Bijvoorbeeld de site cargoods zoeken op dagrijlochten module.

 

Bij versie 1 groen kan je de dimlicht aansluiten zodat de drl dimt wanneer de dimlicht aan gaat.

 

Bij versie 2 rood zelfde als bovenstaand, + dat wanneer je de linkerknipper aanzet de linker drl uit gaat en de gele leds knipperen en de rechter drl aan blijft. Als de linkerknipperlicht wordt uitgeschakeld gaat de linker drl weer aan.

 

Het is idd vage omschrijving het was voor mij ook een gok maar werkt echt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden