Ga naar inhoud

Chroom sierstrips laten glimmen.


LeovanderMeer

Aanbevolen berichten

Er zijn tal van middeltjes voor chroom etc.. SmartWax Bleu B Gone is inderdaad een goeie ! Doe er thuis ook de wasbak in de keuken mee, shinen man 8-)

 

Zonder gekheid, Meguiars All Metal Polish is ook een goede, Poorboys Proffesional Polish 1 of 2, 1 is zonder schuurkorrel, 2 is met met korrel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ja ik had aanslag door regen e.d. en dat krijg je met b.v. commandant 5 niet weg, doet helemaal niks. Met Blue-b-gone is alles weg en snel ook. Let wel op dat je afplaktape haalt bij de bouwmarkt om je lak af te plakken. want je lak vind het niet leuk. Gelukkig niet zelf ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een prachtig resultaat behaald Leo.

De chroomstrips op de 3BG hebben een kunststof coating (tenminste op de 3BG die ik heb gehad) Je hebt dus niet specifiek een chroomonderhoudsmiddel nodig. Een goede polish kan ook uitkomst bieden. Ik heb de chroomstrips altijd met Monello Finale of Poorboys Professional Polish gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Heb ze gister met mijn net nieuwe DAP poetsmachine met kleine pad en Bleu B Gone behandeld; ze zijn weer als nieuw!

Wel alles eerst netjes op het dak afgeplakt; de lak vindt Bleu B Gone niet zo fijn.

Zeker een aanrader om chromen strips en rails te behandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden