Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zoals het topic al aan geeft wil ik mijn sierstrips van mijn 3bg weer laten glimmen maar waarmee??

Willen jullie je licht erop laten schijnen met wat jullie gebruiken. Voordat ik het verkeerde product gebruik.

Geplaatst

Er zijn tal van middeltjes voor chroom etc.. SmartWax Bleu B Gone is inderdaad een goeie ! Doe er thuis ook de wasbak in de keuken mee, shinen man 8-)

Zonder gekheid, Meguiars All Metal Polish is ook een goede, Poorboys Proffesional Polish 1 of 2, 1 is zonder schuurkorrel, 2 is met met korrel

• 2 months later...
Geplaatst

Ja ik had aanslag door regen e.d. en dat krijg je met b.v. commandant 5 niet weg, doet helemaal niks. Met Blue-b-gone is alles weg en snel ook. Let wel op dat je afplaktape haalt bij de bouwmarkt om je lak af te plakken. want je lak vind het niet leuk. Gelukkig niet zelf ervaren.

Geplaatst

Je hebt een prachtig resultaat behaald Leo.

De chroomstrips op de 3BG hebben een kunststof coating (tenminste op de 3BG die ik heb gehad) Je hebt dus niet specifiek een chroomonderhoudsmiddel nodig. Een goede polish kan ook uitkomst bieden. Ik heb de chroomstrips altijd met Monello Finale of Poorboys Professional Polish gedaan.

Geplaatst

Nou de SmartWax Bleu B Gone maar eens bested heb hier hetzelfde met die vlekkerige dakdragers. En als je dan toch aan t bestellen bent ook maar de rimwax en de rimcleaner gel besteld:) Hou jullie op de hoogte

Geplaatst

Net één dakdrager gedaan met de Smartwax Bleu B Gone. Gewoon met t handje heb geen machine daarvoor. Valt me niet tegen. Zal machinaal waarschijnlijk

veel beter gaan maar toch:)

Voor

post-21140-1423829619,6664_thumb.jpg

Na.

post-21140-1423829619,8539_thumb.jpg

Morgen verders met de rest, Gril, sierlijsten etc

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
Geplaatst

Heb ze gister met mijn net nieuwe DAP poetsmachine met kleine pad en Bleu B Gone behandeld; ze zijn weer als nieuw!

Wel alles eerst netjes op het dak afgeplakt; de lak vindt Bleu B Gone niet zo fijn.

Zeker een aanrader om chromen strips en rails te behandelen.

• 2 months later...
Geplaatst

Wat een bizar spul zeg dat blue b gone! Vandaag binnen gekregen via waxworld en net me chomestrips gedaan.

Geplaatst

Wat een bizar spul zeg dat blue b gone! Vandaag binnen gekregen via waxworld en net me chomestrips gedaan.

waar zijn  de foto's dan  :mrgreen:  :mrgreen:

Geplaatst

Ga dit spul ook maar eens bestellen, hoor en zie alleen maar positieve berichten  :wink:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden