LeovanderMeer Geplaatst 29 juni, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 29 juni, 2014 Zoals het topic al aan geeft wil ik mijn sierstrips van mijn 3bg weer laten glimmen maar waarmee?? Willen jullie je licht erop laten schijnen met wat jullie gebruiken. Voordat ik het verkeerde product gebruik. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bandenman Geplaatst 29 juni, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 29 juni, 2014 Ik heb een tip gekregen van een mede-forummer dat dit super gaat met: blue Be Gone... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LeovanderMeer Geplaatst 29 juni, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 juni, 2014 OK thanks!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 29 juni, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 29 juni, 2014 Deze doe wonder zie linkje Smartwax Blue-B-Gone Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
menno1978 Geplaatst 29 juni, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 29 juni, 2014 Of je auto polijsten en de lijsten meenemen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 4 juli, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 4 juli, 2014 **verplaatst** Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
STA Geplaatst 5 juli, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 5 juli, 2014 Dit ga ik ook eens proberen, de chrome strips bij mij zijn op sommige plekken verweerd.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Quincy Geplaatst 5 juli, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 5 juli, 2014 Er zijn tal van middeltjes voor chroom etc.. SmartWax Bleu B Gone is inderdaad een goeie ! Doe er thuis ook de wasbak in de keuken mee, shinen man Zonder gekheid, Meguiars All Metal Polish is ook een goede, Poorboys Proffesional Polish 1 of 2, 1 is zonder schuurkorrel, 2 is met met korrel Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LeovanderMeer Geplaatst 16 september, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 16 september, 2014 Zo vandaag eens begonnen met Blue-B-Gone en ik moet zeggen het werkt perfect mannen. Eindelijk glimmen mijn chromen stripjes weer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
querex Geplaatst 16 september, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 16 september, 2014 Kan de Blue-B-Gone ook helpen voor doffe chrome sierstrips? (Doffe vlekjes gekregen door carwash beurten van vorige eigenaar) Thanks! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LeovanderMeer Geplaatst 16 september, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 16 september, 2014 Ja ik had aanslag door regen e.d. en dat krijg je met b.v. commandant 5 niet weg, doet helemaal niks. Met Blue-b-gone is alles weg en snel ook. Let wel op dat je afplaktape haalt bij de bouwmarkt om je lak af te plakken. want je lak vind het niet leuk. Gelukkig niet zelf ervaren. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rob 'n' Roll Geplaatst 17 september, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 17 september, 2014 Je kan ook een spons in Coca Cola drenken en daarmee het chroom oppoetsen. Op youtube staan talloze filmpjes hierover, deze bv: Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LeovanderMeer Geplaatst 17 september, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 september, 2014 Even twee foto's van voor en na het poetsen. Mvg. Leo Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BlackPassat Geplaatst 19 september, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 19 september, 2014 Je hebt een prachtig resultaat behaald Leo. De chroomstrips op de 3BG hebben een kunststof coating (tenminste op de 3BG die ik heb gehad) Je hebt dus niet specifiek een chroomonderhoudsmiddel nodig. Een goede polish kan ook uitkomst bieden. Ik heb de chroomstrips altijd met Monello Finale of Poorboys Professional Polish gedaan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LeovanderMeer Geplaatst 19 september, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 september, 2014 Hé dank je wel Johan!! Ik ben er ook heel erg blij mee. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
stanis40 Geplaatst 20 september, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 20 september, 2014 Nou de SmartWax Bleu B Gone maar eens bested heb hier hetzelfde met die vlekkerige dakdragers. En als je dan toch aan t bestellen bent ook maar de rimwax en de rimcleaner gel besteld:) Hou jullie op de hoogte Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
stanis40 Geplaatst 25 september, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 25 september, 2014 Net één dakdrager gedaan met de Smartwax Bleu B Gone. Gewoon met t handje heb geen machine daarvoor. Valt me niet tegen. Zal machinaal waarschijnlijk veel beter gaan maar toch:) Voor Na. Morgen verders met de rest, Gril, sierlijsten etc Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LeovanderMeer Geplaatst 26 september, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 september, 2014 Ziet er goed uit man!! Mvg. Leo Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
smi73balk Geplaatst 16 december, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 16 december, 2014 Heb het net ook besteld, ben benieuwd! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
smi73balk Geplaatst 3 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 3 januari, 2015 Heb ze gister met mijn net nieuwe DAP poetsmachine met kleine pad en Bleu B Gone behandeld; ze zijn weer als nieuw! Wel alles eerst netjes op het dak afgeplakt; de lak vindt Bleu B Gone niet zo fijn. Zeker een aanrader om chromen strips en rails te behandelen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
STA Geplaatst 17 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 17 maart, 2015 Wat een bizar spul zeg dat blue b gone! Vandaag binnen gekregen via waxworld en net me chomestrips gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 17 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 17 maart, 2015 Wat een bizar spul zeg dat blue b gone! Vandaag binnen gekregen via waxworld en net me chomestrips gedaan. waar zijn de foto's dan 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LeovanderMeer Geplaatst 17 maart, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 maart, 2015 Ja waar zijn die foto`s HAHA Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 17 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 17 maart, 2015 Ik kan de foto's ook niet openen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 17 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 17 maart, 2015 Ga dit spul ook maar eens bestellen, hoor en zie alleen maar positieve berichten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten