Ga naar inhoud

Chroom sierstrips laten glimmen.


LeovanderMeer

Aanbevolen berichten

  • 5 months later...

Zo even ingelezen ook mijn 3bg heeft hier last van.

Nu heb ik een dap900 met monello veloce, mezzo en finale, en de gele, groene, oranje zwarte en witte pad hier mooi thuis liggen. Echter welke pad zou t beste wezen? Dacht zelf aan mezzo op oranje en vervolgens finale op wit?

Je kan het gewoon met de hand doen. Gaat echt super snel. Enne niet op je lak laten komen!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zojuist bij Carclean in Berkel geweest, om eens advies te vragen voor m'n dakdragers en strips. Heb nl.hetzelfde probleem. Beetje dof geworden.

Maar zij kunnen niets voor mij doen. De man liep ff mee naar de Passat, maar zei dat dit een bekend probleem is.

Hij had wat polijstmiddel mee genomen om een stukje te proberen, maar dat mocht niet baten. Blue B Gone hebben zij niet, heb ik het verder niet over gehad.

Wat ik me nu afvraag, waarom zo Blue B Gone wel werken? Is het een chemische reactie of zoiets?

vraag het maar ff, voor dat ik weer iets ga aanschaffen wat niet werkt.

aangepast door eerse032
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik vermoed dat jouw strips en dakrails dan wellicht al zo ver heen zijn, dat het handmatig niet meer goed te krijgen is...?

Lijkt mij niet, als ik het vergelijk met de foto's die ik hier wel eens voorbij zie komen. Bij carclean hebben ze geen Blue bGone. En als ik het zo lees dan lijkt het mij een soort chemie en niet alleen polijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden