geani Geplaatst 4 juni, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 4 juni, 2014 Gewoon uit nieuwsgierigheid Zou het mogelijk zijn de golf 7 R motor in te bouwen in een Passat? Weet niet hoe dit kwa steunpunten of grote Veronderstel dat dit te doen moet zijn. Denk dat ik hier wel eerder antwoord zal krijgen dan bij de dealer Sent from my iPhone using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wheeler Geplaatst 4 juni, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 4 juni, 2014 denk dat je dan de versnellingsbak / aandrijf assen ed ook mee moet aanpassen, kabelboom, ecu enz. enz... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 geani Geplaatst 4 juni, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 4 juni, 2014 Ja dacht ook zoiets. Dan zou het wat duur uitkomen zal eens zien of er geen firma's dit soort werk doen Sent from my iPhone using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 markvanliempt Geplaatst 4 juni, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 4 juni, 2014 In veghel zit hulsen turbo tuning die doet niet anders als andere blokken inbouwen in andere autos. Hij rijd zelf een golf2 met een 2.0tfsi met 800+ pk. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 -=mYst=- Geplaatst 4 juni, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 4 juni, 2014 Ja dacht ook zoiets. Dan zou het wat duur uitkomen zal eens zien of er geen firma's dit soort werk doen Sent from my iPhone using Tapatalk Bespaar je de moeite. Krijg je nooit op kenteken in .BE Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 17 juni, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 17 juni, 2014 ik zou dan gewoon op zoek gaan naar een gebruikte S3 of Cupra motor, een TFSI, die is als 'basismotor' ook gewoon in de Passat geleverd met 200pk, voordeel van de S3 of Cupra motor is versterkte internals, makkelijk naar 300 en zelfs 400pk. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Lucas Geplaatst 17 juni, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 17 juni, 2014 Golf7 motor krijg je momenteel niet lopend omdat startblokkering niet te omzeilen is van deze ecu's. Wat vdub zegt dan kijken naar een S3/Cupra/edition motor. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 markvanliempt Geplaatst 17 juni, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 17 juni, 2014 Kwam pas een 2.0 tfsi tegen voor €200 met kapotte krukas lagers verder was alles goed. Misschien toch maar moeten kopen dan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 18 juni, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 18 juni, 2014 kapotte krukaslagers en verder alles goed is iets wat niet kan.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jacohatt Geplaatst 19 juni, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 19 juni, 2014 kapotte krukaslagers en verder alles goed is iets wat niet kan.. Klopt, maar €200 is ook geen geld... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Robby72 Geplaatst 25 juni, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 25 juni, 2014 Ik zou me persoonlijk vragen stellen bij zo'n prijs. Gezien de lagering om zeep is... - staat krukas - staat onderblok en dan nog maar te zwijgen van de rest. Revisie op zich kan best ook wel een aardige duit kosten. Soms is het voordeliger om een geheel nieuw blok aan te kopen en de aanhorigheden over te zetten. Indien het blok geheel compleet was, dus incl aanhorigheden (vb: inlaatspruitstuk, starter, enz...) is het best wel een zeer mooie prijs. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
geani
Gewoon uit nieuwsgierigheid
Zou het mogelijk zijn de golf 7 R motor in te bouwen in een Passat?
Weet niet hoe dit kwa steunpunten of grote
Veronderstel dat dit te doen moet zijn.
Denk dat ik hier wel eerder antwoord zal krijgen dan bij de dealer
Sent from my iPhone using Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten