Ga naar inhoud

Foto's nieuwe Passat Coupé


Jack S

Aanbevolen berichten

De chief executive van Volkswagen, Wolfgang Bernhard, heeft bevestigd dat de Volkswagen Coupé het groene licht heeft gekregen tijdens een dealerconferentie in Amerika.

De verkopers schijnen zelfs top-secret beelden gezien van het nieuwe model, dat tussen de Passat en Phaeton in zal zitten. De nieuwkomer zal worden aangeboden met diverse motoren waaronder de 2.0 FSI motor van de Golf GTI, een 3.0-liter TDI diesel en een topmodel met V6.

 

De sportieve Volkswagen zal gebouwd worden op het Passat platform en zal aan de buitenkant doen denken aan de Concept C convertible, maar zal vier deuren hebben zoals de Mercedes CLS

(bron: autoexpress.co.uk).

 

PassatCoup.jpg

 

 

PassatCoup2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen jammer dat ze de achterste deurklinken niet zo gemaakt hebben als de nieuwe Seat Leon.Vallen minder op omdat ze in de raam partij weggewerkt zitten. Maar voor de rest erg mooie wagen.

 

Grtz. Den

Zo jammer.... Het is namelijk zo gejat van Alfa.... :x

 

Nee gewoon zo laten en niet teveel jatten van andere merken want seat heeft het echt niet zo mooi gedaan als Alfa het heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo jammer.... Het is namelijk zo gejat van Alfa.... :x

 

Nee gewoon zo laten en niet teveel jatten van andere merken want seat heeft het echt niet zo mooi gedaan als Alfa het heeft.

 

Dat komt omdat Walter De Silva ( Italiaanse desanier ex Alfa) is naar WV/seat gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ silverbullit en bedankt he :wink:

 

maar toch vind ik het een mooier gelijnde sedan sorry maar de naam coupe die ze ervoor bedacht hebben vind ik niks ook niet voor mercedes hoor ook gewoon een mooier gelijnde sedan...Autobouwers kunnen het mooi vertellen!

Dus conclusie gewoon een sedan en ja daar heb je der al 1 van dus zie het nut niet van deze actie in.

mooi concept voor de update 3c ? dat weer wel.

blijf erbij(fries bloed denk ik) coupe heeft 2 deuren met enkele uitzondering daargelaten,dan maar lekker ouderwets zijn :):wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu wil ik het niet verpesten natuurlijk, maar ik vrees dat het origneel om dit bericht gaat:

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/56252/passat_supercoupe_on_way.html

 

Dit bericht is echter al 2 jaar oud, en sindsdien is al regelmatig in het nieuws geweest dat het model tussen de Phaeton en Passat geschrapt is. Dat is dus deze Passat 4-deurs coupe. Jammer maar helaas, deze auto komt er niet. Het eerst volgende model van VW dat groter is dan de Passat 3C is de opvolger van de Phaeton. Ook van die auto zijn nog geen details bekend en is het nog alleminst zeker of en wanneer die komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden