Vorige week heb ik de passat even onder handen genomen voor z'n jaarlijkse onderhoudsbeurt, en ik heb er dan ook maar in 1 keer de carter er vanaf gehaald.
Hieronder zie je enkele foto's, manman was ik content dat er tandwielen op zitten. Mijn motor is een BMA (100kW) van eind 2005 met nu ongeveer 173k op de teller.
Volgende keer bij het onderhoud het asje maar in 1 keer vervangen.
De vraag is alleen of dit er gemakkelijk uit te halen valt zonder dat de hele module eraf moet? Zou handig zijn want ik heb geen brug of smeerkelder en moet altijd onder de wagen gaan liggen als deze op pootjes staat Het zou bijzonder vervelend zijn dat er een ring of een dichting naar beneden valt in de module als je het asje er uit trekt om er een nieuw in te steken
Ook zit een deel van het inlaattraject bij mij een beetje in de weg, ik veronderstel dat dit is omdat bij mij de turbo op de zijkant van het blok zit ipv achteraan...
Vraag
Asynchroon
Vorige week heb ik de passat even onder handen genomen voor z'n jaarlijkse onderhoudsbeurt, en ik heb er dan ook maar in 1 keer de carter er vanaf gehaald.
Hieronder zie je enkele foto's, manman was ik content dat er tandwielen op zitten. Mijn motor is een BMA (100kW) van eind 2005 met nu ongeveer 173k op de teller.
Volgende keer bij het onderhoud het asje maar in 1 keer vervangen.
De vraag is alleen of dit er gemakkelijk uit te halen valt zonder dat de hele module eraf moet? Zou handig zijn want ik heb geen brug of smeerkelder en moet altijd onder de wagen gaan liggen als deze op pootjes staat Het zou bijzonder vervelend zijn dat er een ring of een dichting naar beneden valt in de module als je het asje er uit trekt om er een nieuw in te steken
Ook zit een deel van het inlaattraject bij mij een beetje in de weg, ik veronderstel dat dit is omdat bij mij de turbo op de zijkant van het blok zit ipv achteraan...
Link naar reactie
Delen op andere sites
12 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten