Ga naar inhoud
  • 0

Knipperlicht blijft 'hangen'


V6-4Motion

Vraag

Ik heb soms last van het volgende probleem, als ik mijn knipperlicht gebruik gaat het knipperlicht aan, maar knippert niet. Lampen blijven gewoon branden. (het is te 'resetten' door een keer de alarmlichten te gebruiken, dan gaat eerst alles aan (zonder te knipperen) en bij alarmlichten uit, gaat alles weer uit). Zowel bij links als rechts.

 

Er is een comfortknipperlicht ingebouwd (ongeveer een jaar geleden) kan het zijn dat die het begeven heeft? Het gekke is dat ik er niet altijd last van heb, maar gebruik maken van het comfort knipperlicht restuleerd bijna altijd in het blijven hangen van het knipperlicht. Normaal richting aan geven gaat meestal wel goed.

 

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
wij hebben dit met de passat ook wel eens.

 

Dan hoor je de relais klikken, maar dan zie je niks op het dashboard. Dit is te verhelpen door de hendel te verzetten..

 

Ik hoor het relais ook niet meer. Het groene pijltje op de tellerplaat licht op en blijft continu branden.

 

Gewoon richting aangeven, dus hendel helemaal duurduwen tot dat die blijft staan gaat wel goed, en na de bocht springt hij weer terug. Knipperen bij ontgrendelen/vergrendelen van de deuren gaat ook goed. Alle lampen zijn ook goed. Alarmlichten werken ook goed. Het is dus af en toe als ik het comfort-knipperen gebruik dat het zaakje blijft 'hangen'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Olé ik ben het zat, maandag zet ik dat ding bij een dealer neer en ze zoeken het maar uit. Ding is nog onbetrouwbaarder dan een onstabiel microsoft windows systeem.

 

Soms doet ie het uren achter elkaar perfect, dan doet ie het 10 sec. goed (als je bijv. voor een stoplicht staat) en hoppa, opeens stopt dat ding met knipperen en brand de hele zaak aan één kant permanent. Of hij knippert gewoon helemaal niet maar brand in 1 keer non stop :censor:

 

't lijkt wel 'n alfa!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Oh dat is wel lekker.. ik wil ook wel is zo'n nieuwe.. want volgens mij is die van de 3BG een stuk stiller?

 

ik denk dat er ook zo eentje in gehangen is door de dealer. iig klinkt het een stuk beter dan dat harde getik uit het dashboard. Dat comfort knipperlicht werkt opeens ook een stuk beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij ons was het dus de hendel...

 

Ik had dus geen idee wat het was.. soms leek het de hendel, dan het relais.. of dat comfort-knipperlicht. Het was nooit het zelfde probleem.. dan weer direct bij het aanzetten van de richting aanwijzer.. dan na ca. 10x knipperen of soms pas na 5 min. gebruik van de alarm lichten... was geen pijl op te trekken. Soms ging na een bocht waarin de zaak bleeft hangen alles weer uit met het terug slaan van de richting aanwijzer, en dan weer niet.

 

Maar goed, opgelost = opgelost. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden