Ga naar inhoud
  • 0

Upgrade standaard speakers en andere radio met usb...


sequence

Vraag

Gegroet mede Passat rijders,

 

Ik loop al een tijd met het idee om de standaard speakers in mijn auto te vervangen, en tevens een radio aan te schaffen met usb.

 

Ik heb een rondgekeken op www.rondevries.nl en zit te denken aan deze radio:

 

http://www.rondevries.nl/catalog/produc ... ts_id=4087

 

En deze speakers:

 

http://www.rondevries.nl/catalog/produc ... ts_id=3579

 

 

Versterkers wil ik nog niet plaatsen, is bovenstaande wat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Over de radio kan ik kort zijn. Die is goed. Heb zelf ook een sony die mp3 cd's afspeelt en aan de voorkant een aux ingang heeft. Bevalt mij uitstekend.

4x50 watt is voor gewoon muziek voldoende.

De speakers is over het algemeen toch heel persoonlijk.

De prijs is in iedergeval niet slecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je nog geen speakers achterin hebt zul nog speciale ringen moeten bestellen. Die zijn iig te bestellen bij Conrad.nl. Hebben ze trouwens ook speakers in de handel.

 

Idealiter zou je speakers in de winkel moeten horen met de favorite muziek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dit zijn ook leuke speakers. Ze zijn er ook een slag goedkoper (100,-) inculsief stekkers en ring om ze direct pas te hebben.

 

Ik heb op internet lovende dingen gelezen over dit merk en deze set. Heb ze echter nog niet gehoord.

 

idd AudioSystem is een topmerk! De kwaliteit kan tippen (miss zelfs beter) aan merken zoals focal e.d. Prijs/kwalitiet is dit echt top! Ik heb in me vorige wagen een subwoofer van AS gehad en was er heeeeel blij mee! Deze composet dat je hier aanprijst komt er binnekort ook in bij mij, in combinatie met een dynamat isolatiesetje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Neen, daar heb je wel gelijk in maar ik kreeg/krijg op al mijn audiospullen 20% korting dus dat is dan nog wel een mooiere prijs :cool:

 

Hij kan ze voor mij nog wel bestellen in een andere winkel maar ja, dan heb ik er geen 20% meer op...

 

Je had het in je vorige post waar je deze set aanprijst over een prijs van 100€? waar is dat dan :blink2:

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Je had het in je vorige post waar je deze set aanprijst over een prijs van 100€? waar is dat dan :blink2:

 

groetjes

 

Ik bedoelde niet dezelfde set. Ik bedoelde dat er ook een setje voor VW is van dat merk, maar dan een slag goedkoper. Ik drukte mij wat ongelukkig uit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hehe, geen probleem!

ik heb me daarstraks de

 

DYNAMAT Xtreme Speakerkit

 

Speakerkit voor montage achter de speaker. Set bestaat uit 2 sheets van 10 x 10" (25,4 X 25,4 cm)

 

besteld, ik ga deze eerst eens op me originele boksen steken voor het verschil te horen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast Anonymous

Hallo, sorry maar moet me nog ff voorstellen....komt zsm.

 

Vwb jouw orginele boxen kan ik die evt van je overnemen, mijn linker box is overleden!!

 

gr Marcel(TDI) de Jong

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden