Ga naar inhoud

  • 0

W8 binnenverlichting....


The Master

Vraag

Heb morgen een afspraak bij Multiverhuur in Doetinchem om de W8 binnenverlichting te laten monteren. Ik zag een advertentie op MP en vond het niet echt duur, €57,50 incl. inbouw.

Heb gisteren even gebeld en kon meteen donderdag avond komen.

Heeft iemand ervaringen met dit bedrijf???

Zal wel wat foto's maken en wanneer meer mensen interesse hebben kunnen we misschien wel wat korting afdwingen, toch??? :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0
Nog steeds niemand die me aan een nr of mailadres kan helpen voor die binnenverlichting ???

 

Maar waarom niet bij de dealer bestellen?

Ik heb er 55 € voor betaald met de stekkers.Of is het via marktplaats zo goedkoop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nog steeds niemand die me aan een nr of mailadres kan helpen voor die binnenverlichting ???

 

Maar waarom niet bij de dealer bestellen?

Ik heb er 55 € voor betaald met de stekkers.Of is het via marktplaats zo goedkoop?

 

Die van marktplaats vroeg nog geen 40 euro maar heeft ook niet meer gereageerd.

En de betreffende van dit topic iets van 45 euro en tja niet dat ik een krent ben maar als het 10 euro goedkoper kan dan mag dat wel van mij :)

Maaruh zit er bij die van de dealer een verloopstekker dan ? anders is dat voor mij ook wel de moeite :)

Heb trouwens ook naar die beschrijving van dat golfje gekeken maar daar wordt ie niet aan de dimmer geknoopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi, ik heb zo dit onderwerp doorgelezen, maar moet het dashbord er helemaal vanaf???

 

Is dit veel werk bij een passat, ben namelijk pas in het bezit van een passat.....

 

Rene

 

http://home.wanadoo.nl/jvans/w8_binnenverlichting.htm

 

 

Kijk aan zulke antwoorden heb je iets...thxx...mooie auto trouwens heb je...die van mij lijkt er wel op...heb hem iets platter liggen..helaas geen leer...voor de rest full options....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kijk aan zulke antwoorden heb je iets...thxx...mooie auto trouwens heb je...die van mij lijkt er wel op...heb hem iets platter liggen..helaas geen leer...voor de rest full options....

 

Dankje :wink:

 

Wij zijn hier gek op fotos, dus wachten op jouw fotos..

 

En als je wilt, kan je je voorstellen in ik ben ik rij. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou bij mij zit ie er ook in. :D

Was ff half uurtje prutsen maar met de handleiding(.pdf in duits) erbij en het forum topic ging het gesmeerd. 8)

Nu nog wachten tot vanavond laat dan weet ik pas of het mooie effect wat ik hier lees ook de waarheid is.... :P

Ook bedankje richting iedereen die de nuttige informatie hier gepost heeft :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb net de set binnen en lees nu dat ik van alles en nog wat moet doen om het in orde te maken! :shock: Ik heb wat stekkertjes en plugjes er bij gekregen, maar volgens mij is dat zelfs al niet voldoende...

 

Nu ben ik a-technisch als het zijn kan, is er iemand in de buurt van Lelystad die me kan helpen?

Mochten er kosten aan verbonden zijn, natuurlijk ben ik bereid om te betalen.

 

Mijn huidige binnenverlichting werkt niet, dus tijd voor wat nieuws. Maar ik had na aanleiding van de MP.nl advertentie echt verwacht dat het plug and play was. Kom ik even bedrogen uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vraagje aan forum-lezers;

 

Mijn Highline-Passat heeft in de standaard bovenverlichting naast de bekende (saaie) lampjes en schakelaars, ook een extra (led) lampje zitten om te waarschuwen dat de airbag van de passagier is uitgezet, zie foto

 

Is er ook W8 verlichting ter vervanging (en met dit "airbag off" lampje) beschikbaar dat iemand weet?

 

Alvast bedankt voor de reacties!

post-2422-1423822302,6972_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vraagje aan forum-lezers;

 

Mijn Highline-Passat heeft in de standaard bovenverlichting naast de bekende (saaie) lampjes en schakelaars, ook een extra (led) lampje zitten om te waarschuwen dat de airbag van de passagier is uitgezet, zie foto

 

Is er ook W8 verlichting ter vervanging (en met dit "airbag off" lampje) beschikbaar dat iemand weet?

 

Alvast bedankt voor de reacties!

nee, USA versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden