Ga naar inhoud
  • 0

Voorspatbord overspuiten - Kleurverschil?


Gunner

Vraag

Bij een VW dealer ergens in het land staat een knappe passat waar ik zaterdag een ritje in ga maken. Nu bij de eerste bezichtiging zag ik schade boven de wielkasten op het linker voorspatbord (bestuurderskant)

 

Nu gaat dat overgespoten worden als ik de wagen koop, maar is er geen sprake van kleur verschil nadat dat gedaan is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb een kras links voor op het spatbord (dankzij iemand die die rare glimmende dingetjes buiten aan de deur maar overbodig vond)

En bij mij gaan ze bumper , spatbord , motorkap en deur spuiten.

Spatbord spuiten ze echt zeg maar en de rest word uitgeneveld.

 

Zou rond om de 600 euries kosten.... nu maar wachten op de verzekering :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij is pas geleden de hele voorpartij en het dak en het bestuurdersportier gespoten...

 

De auto staat er weer superstrak bij maar...

 

Als de zon echt pal op de auto stond, zag ik wel kleurverschil tussen de beide portieren. :cry:

 

Afgelopen week heb ik de hele auto behandeld met het 3 stappenplan van Mequairs en nu zie ik het niet meer :lol:

 

Ik moet alleen nog terug naar de spuiter, want mijn raam linksvoor zit onder de nevel en ik krijg dit er niet af...

 

Ook moeten ze me de koplamp opnieuw afstellen, die kijkt nu 's avonds of er vogeltjes in de bomen zitten :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Er zijn van die technieken om dit netjes bij te werken zodat je er eigelijk niets meer van kunt zien.

 

Om gezeik en gedonder achteraf te voorkomen zou ik zeggen tegen dit handelaartje: Eerst spuiten en daarna beslis ik wel

 

Handelaar? nee daar doe ik geen zaken mee. De wagen staat bij een goede (naar horen zeggen) vw dealer.

 

Ik heb twee weken geleden al interesse getoont en dit aan ze laten zien, ik hoop dat ze slim zijn en dat al inmiddels gefixed hebben, want dit is onverkoopbaar sowiezo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb twee weken geleden al interesse getoont en dit aan ze laten zien, ik hoop dat ze slim zijn en dat al inmiddels gefixed hebben, want dit is onverkoopbaar sowiezo

 

Dat verwacht ik dus niet, dat doen ze pas na de verkoop, zo'n beschadiging is "wisselgeld" zeg maar.... tijdens de verkoop bieden ze je aan om dit te laten spuiten, de koper helemaal blij....wat je hebt wat "gewonnen" in het gehele koopproces.

 

Succes in iedergeval!

 

Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat verwacht ik dus niet, dat doen ze pas na de verkoop, zo'n beschadiging is "wisselgeld" zeg maar.... tijdens de verkoop bieden ze je aan om dit te laten spuiten, de koper helemaal blij....wat je hebt wat "gewonnen" in het gehele koopproces

 

..Mocht het spuitwerk toch tegenvallen dan ? ja dan wat ? Eerst zien dan geloven en evt. kopen zou ik zeggen.

 

En ach er zijn genoeg mooie passats te koop. Zeker als je wat te besteden hebt bij de vw dealer.

Kleine technische zaken die niet werken bv kan je gewoon een afspraak over maken om dat in orde te laten maken. Bijspuiten echter is een andere zaak. Hierover is achteraf te discussieren (toch te veel kleurverschil, wat is te veel etc.), en dat wil je niet echt. Je geeft al gauw 20.000 gulden of meer uit dus dan mag je verwachten dat de auto in orde is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden