Ga naar inhoud

PDC gemonteerd, Update display


diesel986

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren m'n passat voorzien van PDC.

Ze zijn gemonteerd in een orginele PDC spoiler, het setje wat ik heb gebruikt is een universeelset.

Aangezien de ik de sensoren gelijk met de lijst wilde hebben moest ik deze aanpassen. Het gat in de lijst is 23mm en de sensoren 22mm met daarop een borst van 25mm. Het past dus gewoon in elkaar, maar om het vlak te krijgen heb ik de gaten 3mm diep naar 25mm gemaakt.

 

Voor

s6000025kls9.jpg

Na

s6000032keh1.jpg

Close-up sensoren(ik zie nu pas dat de flits het iets onduidelijker maakt)

s6000033qc4.jpg

 

Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb het er inmiddels ook een maand op zitten en ben er super tevreden over.. als ik door de achterruit kijk denk ik.. poeh ik zit er al 3x tegenaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat mooi. Ik vind hem er sowieso beter uit zien dan de standaard.

 

huh je vind het er beter uit zien dan de standaard PDC ??

 

Volgens mij zit die in dezelfde lip en zijn de oogjes van de PDC gewoon dezelfde kleur als de lip (zoals bij mij iig) en die PDC valt dan helemaal niet op zelfs... Het enige verschil met deze PDC uit deze topic is dat de oogjes afwijken van kleur van de onderlip ;) Voor de rest is hij hetzelfde als origineel VW PDC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ziet er zeker top uit zeg. Ik zag laatst een advertentie op marktplaats waarin een kanten klare set werd aangeboden, hierbij zitten de sensoren in de kentekenplaathouder, weet iemand of dat iets is ?? Het leek mij wel wat nl, zo zonder te boren en veel te rommelen. (ik ben niet zo handig dus..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden