Ga naar inhoud

verwerende koplampen


denpassat

Aanbevolen berichten

vele zijn je voorgegaan, zoekfunctie werkt nu niet lekker maar weet dat er veel over geschreven is.

en bv passat2010 op het forum doet het als bijverdienste, dus als je het werk niet ziet zitten is dat misschien ook een weg te gaan.

 

moeilijk is het niet, kost alleen wat tijd en je heb wat spullen nodig.

 

edit, google: vraag (koplampen polijsten)+ VWPASSAT.NL

komen de hits binnen, bv http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=128&t=41231&start=15

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oxidatie van aangedane unit komt altijd terug, blijven restauratiehandelingen

 

Een nieuwe set verweerd uiteindelijk ook weer. Als het goed verwijderd wordt en beschermd met een goede coating en dan ook nog goed onderhoud komt het niet eerder terug als bij een nieuwe set.

 

Niet waar in mijn ogen

 

Tenzij je echt ver afschuurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oxidatie van aangedane unit komt altijd terug, blijven restauratiehandelingen

 

Een nieuwe set verweerd uiteindelijk ook weer. Als het goed verwijderd wordt en beschermd met een goede coating en dan ook nog goed onderhoud komt het niet eerder terug als bij een nieuwe set.

 

Niet waar in mijn ogen

 

Tenzij je echt ver afschuurt

 

Beetje vreemd antwoord spreek elkaar wat tegen.

Maar mij maakt het niet zo veel uit. Ik heb er ook geen ervaring mee :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

dat het niet werkt, maar wel als je ver afschuurt.... duh...

 

Je moet gewoon alle oxidatie helemaal weghalen, totdat je op "gezond" plastic zit en de oude coating weg is..... daarna polijsten en gewoon weer een goede coating erop, dan is hij weer gewoon als nieuw. En als de coating er eentje is die goed uit hardt en permanent is, dan zal UV niet meer doen dan wat het ook bij nieuwe lampen doet.

 

De coating is namelijk hetgeen dat er verkleurt... die schuur je weg en vervangt die voor een nieuwe coating....

 

Lijkt me toch niet heel erg moeilijk om te begrijpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat het niet werkt, maar wel als je ver afschuurt.... duh...

 

Je moet gewoon alle oxidatie helemaal weghalen, totdat je op "gezond" plastic zit en de oude coating weg is..... daarna polijsten en gewoon weer een goede coating erop, dan is hij weer gewoon als nieuw. En als de coating er eentje is die goed uit hardt en permanent is, dan zal UV niet meer doen dan wat het ook bij nieuwe lampen doet.

 

De coating is namelijk hetgeen dat er verkleurt... die schuur je weg en vervangt die voor een nieuwe coating....

 

Lijkt me toch niet heel erg moeilijk om te begrijpen?

 

mooi gesproken joris :wink: en ja ik begrijp het denk ik wel :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden