Ga naar inhoud

PlastiDip topic


Sander Wa Oars

Aanbevolen berichten

Ik heb ook al wat dingen ermee gespoten zoals delen van een motorfiets, de grille en tankdop van een kameraad z'n civic, de achteruitkijkspiegel in de passat, naafkapjes van een kameraad zijn velgen enz . Met de Duitse versie van plasti dip, werkt redelijk goed, niet schuren enz, erg handig dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het idee was om ervaringen te delen dan is het mischien een idee om berichten met : "het schijnt" of "ik heb gehoord dat" hier niet te posten.

Lijkt mij zinvoller om alleen ervaringen te plaatsen met daarbij de afkomst (voor zover bekend) van het spul.

 

Er er überhaupt een mogelijkheid om te zien waar het spul vandaan komt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het van iemand die er ervaring mee heeft. Maar goed ik zal geen dingen meer posten die ik van andere heb gehoord.

 

Hé mijn idee is niet de wet....

Wat mij triggerde is dat de één schrijft dat hij de duitse versie van conrad heeft gebruikt en dat het redelijk werkt en een 2de schrijft dat de duitse versie de lak aantast.

 

Ik als argeloze lezer weet dan niet meer wat ik moet kopen en waar :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol: we gaan een vw-laboratorium oprichten om te testen ;-)

 

Het succes zal o.a. afhangen van de ondergrond: is deze ontvet, is het gelakt, is het opgeruwd, hoe is de staat van de ondergrond etc etc

 

Ik zou wel willen weten onder welke omstandigheden roest is gesignaleerd.

Misschien staat in de bijsluiter iets over bijwerkingen van PD

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik kan je vertellen dat je gewoon over roest heen spuit en dat het erop blijft zitten 8-) heb het op een paar delen van een oude motor gespoten die roest hadden, heb overigens ook niet de moete genomen om dat boeltje toen echt te ontvetten ofzo, gewoon vlug even het ergste vuil enz eraf gewassen met dreft. Ik heb ook altijd die Duitse versie gehad omdat die bij mij in de buurt verkrijgbaar is, de Amerikaanse versie is een totaal ander spuitbusje dus ze zijn wel makkelijk te herkennen, Folia tec maakt het ondertussen trouwens ook al even.

Ik snap wel dat de meesten hier enkel dingen uit persoonlijke ervaring willen horen, maar als iemand dit of dat gehoord heeft, denk ik wel dat het een goed idee is dat ie het in de groep mag gooien, er moest maar eens wat bij zitten dat nog geen van ons getest heeft.

 

Ik vraag me trouwens af hoe het zit al je nou wat dipt, en er daarna gewone lak over doet in bijvoorbeeld een kleur die niet in Dip verkrijgbaar is, houdt het erop, tast het de Dip aan, is het daarna nog net zo makkelijk verwijderbaar?

als het weer wat beter is ga ik dit toch eens testen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden