Ga naar inhoud
  • 0

B7 2012 clima in passat 3C


ArieV

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou, B7 clima, model 3, hebben nog niet veel er in zitten. Zelfs ik heb model 2 er in zitten :blink::embarassed:

Daarvoor moeten redelijk wat sierdelen en schakelaars gewisseld worden.

Dat is hier niet gebeurd, en dus blijft het gat tbv de alarmschakelaar zichtbaar in het climapaneel.

Het mexicaanse frame lijkt van een 3C afkomstig.

 

B7 radiopaneel loopt verder naar onder door en is ronder, allemaal om de alarmschakelaar te huisvesten die nu onder de radio zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
maar goed dat smaken verschillen maar ik vind de originele zoals ook Arie heeft nog altijd het mooiste!

De originele is ook erg mooi. De nieuwste (versie 3) grijpt hier eigenlijk weer op terug qua design, drie draaiknoppen, twee ingebouwde displays voor temperatuuraanduiding, en weergave op de radio. En geen blauwe verlichting meer.

 

Hoewel alles blauw nog steeds heel stijlvol is 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Iemand deze versie al gezien. Ik in iedergeval nog niet.

5K0907044DL

In principe wat er bij mij in zit, alleen kun je hier standje hoger en lager kiezen. Bij mij is het uit -> 3 -> 2 -> 1 -> uit. En deze unit heeft een knop voor voorruitverwarming. Moet ik ook nog hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Iemand toevallig een idee wat deze mod kost? Mijn climaunit begint kapot te gaan (chromen ring in knop) en moet dan toch een keer wat anders. Om dan meteen maar door te gaan naar de 2010 versie én dan waarschijnlijk ook naar de witte tellers. Stuur hoeft nog niet van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Iemand toevallig een idee wat deze mod kost? Mijn climaunit begint kapot te gaan (chromen ring in knop) en moet dan toch een keer wat anders. Om dan meteen maar door te gaan naar de 2010 versie én dan waarschijnlijk ook naar de witte tellers. Stuur hoeft nog niet van mij.

Is nog redelijk prijzig op ebay, iets van 200 euro.

Maar vergeet niet de sierdelen er omheen. Als je deze plaatst moet je ook die van de radio vervangen, anders heb je een spleet tussen de radio en de airco. De 2012 radiolijst heeft echterweer een eigen alarmschakelaar er in, dus dan heb je er daar of 2 van, of je moet alle sierdelen vervangen door 2012 lijsten, en dan praat je toch alweer over een behoorlijke mod.

 

Allergoedkoopste is de originele terugplaatsen, die kosten het minst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En een mod naar model 2009/2010? Dus de 3c met witte tacho?

 

Kan ik mijn clima-unit eenvoudig uitwisselen naar model 2010? De blende mee en dan later eens de tacho met blende.

 

Of zit ik wederom het verkeerde topic te spammen :blink:

 

 

Foppe dat kan gewoon, niet zo moeilijk je moet 1 of 2 draadjes bijelkaar pinnen en genieten maar :D maar er zijn ook topics waar het precies staat beschreven hoe en wat. En heb je een rns510? Want daar krijg je meteen alle info op te zien. En je hebt niet persee een tft tacho nodig voor 2010 clima :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Iemand deze versie al gezien. Ik in iedergeval nog niet.

5K0907044DL

Ik heb ook een DL erin zitten en die heeft normale stoelverwarmingsbediening?

 

Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels: 5K0-907-044.clb
  Part No SW: 5K0 907 044 DL    HW: 5K0 907 044 DL
  Component: Climatronic   H16 X187  
  Revision: 00003001    
  Coding: 0000000003
  Shop #: WSC 05311 115 08193
  ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010
  ROD: EV_Climatronic_VW46.rod
  VCID: 78F4CB83C3A2D6D8195

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En een mod naar model 2009/2010? Dus de 3c met witte tacho?

 

Kan ik mijn clima-unit eenvoudig uitwisselen naar model 2010? De blende mee en dan later eens de tacho met blende.

 

Of zit ik wederom het verkeerde topic te spammen :blink:

 

 

Foppe dat kan gewoon, niet zo moeilijk je moet 1 of 2 draadjes bijelkaar pinnen en genieten maar :D maar er zijn ook topics waar het precies staat beschreven hoe en wat. En heb je een rns510? Want daar krijg je meteen alle info op te zien. En je hebt niet persee een tft tacho nodig voor 2010 clima :D

Kijk, dat klinkt goed.

 

Dus andere unit met blende, monteren en klaar. Ik heb een rns510 idd.

 

Ff gemakzuchtig; toevallig nummers voor mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden