Ga naar inhoud
  • 0

Stoelverwarming


markvanliempt

Vraag

Vandaag mijn stoelverwarming helemaal na gemeten op ohmse weerstand, geen flauw idee wat ik hoor te meten maar dit kwam er uit: twee elementen in rugleuning beide ongeveer 12ohm en in zitvlak beide elementen ongeveer 18ohm! Conclusie, volgens mij zijn deze niet defect dan toch? Thermo voeler in de zitting ook gemeten ongeveer 12ohm. Zou het dan aan het regelpaneel liggen? Iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Die waarden lijken nogal normaal te zijn. Ik heb ze ook nog niet gemeten, maar 12 ohm komt ong. overeen met 1 ampère, wat me redelijk lijkt.

Het zou wel eens de module onder de stoel kunnen zijn. De rechtse stoel werkt wel dacht ik hé? Dan is de zekering al uitgesloten.

 

Ik heb geen idee hoeveel weerstand het thermokoppel zou moeten hebben... heb je dat bij de rechterstoel ook doorgemeten? Dat zou toch dezelfde waarde moeten geven.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Stoelverwarming update: vandaag andere module erin gezet om te testen, geen resultaat ( zucht ). Mn vriendin klaagt er niet eens meer over ze is het koude leer denk ik al gewend maar ik baal er van dat het nog steeds niet werkt. Binnenkort dan toch maar iemand naar laten kijken die er meer van weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mark, we zullen er in't kort eens werk van maken... maar met dit weer vind ik het niet zo tof om aan auto's te sleutelen....

Je kabelboom voor de achterbzank komt ook vrij binnen een week of twee denk ik.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oele geen probleem heb er op ebay meteen 2besteld ( had er 1 voor achter nodig en ging er vanuit dat voor stuk was ). Heb er nu dus 1 over, iemand interesse?

Dre, zou heel fijn zijn als je binnenkort een keer tijd hebt, maar ik denk dat het allemaal niet haalbaar gaat worden in 1 dag. Heb ook nog dat cc stuur liggen, weet niet hoeveel tijd dit gaat kosten? En dan misschien de ops module? Stoelverw achter nog en voor dan repareren. Oja en de uitlaat! Anders kom ik gewoon 2x naar belgie gereden ook geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat is altijd, zoek je iets heeft niemand iets liggen, heb je het liggen er 10 op elke hoek van de straat ;)

Ja, had ik maar eerder moeten reageren. :wink:

Heb zo veel liggen, dat ik het vaak niet eens kan vinden, of dat ik precies wat wat....

Ach, het is allemaal tientjes werk.

Het ligt niet in de weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden