Ga naar inhoud

  • 0

Ghost Shadow Lights/Car door step laser projector


Gast Genna7

Vraag

  • Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik las in dit topic dat de LED lampjes na een paar minuten uitgaan.

Gesuggereerd werd dat er een beveiliging tegen oververhitting in zou zitten.

Zou het kunnen zijn dat er een weerstand tussen geplaatst moet worden.

Ik weet van mijn standlichten (die ook als LED uitgevoerd zijn) dat Guyke er een weerstand tussen gezet heeft.

Nadat ik de koplamp heb laten vervangen is het LED standlicht ook overgezet, maar de monteur had vergeten de weerstand er tussen te plaatsen.

Na een korte tijd ging het LED standlichtje uit zichzelf uit.

Daar stond die monteur vreemd van te kijken.

Dus ik gevraagd of hij de weerstand er ook weer tussen gezet had en dat was dus niet het geval.

Alsnog de weerstand er tussen gezet en mijn LED standlicht blijft ook weer netjes branden.

Toen ik las dat die LED projectie lampjes na een korte tijd uitgingen moest ik aan mijn ervaring denken.

Dus een weerstand er tussen en ze moeten blijven branden denk ik.

 

Groetjes George

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik las in dit topic dat de LED lampjes na een paar minuten uitgaan.

Gesuggereerd werd dat er een beveiliging tegen oververhitting in zou zitten.

Zou het kunnen zijn dat er een weerstand tussen geplaatst moet worden.

Ik weet van mijn standlichten (die ook als LED uitgevoerd zijn) dat Guyke er een weerstand tussen gezet heeft.

Nadat ik de koplamp heb laten vervangen is het LED standlicht ook overgezet, maar de monteur had vergeten de weerstand er tussen te plaatsen.

Na een korte tijd ging het LED standlichtje uit zichzelf uit.

Daar stond die monteur vreemd van te kijken.

Dus ik gevraagd of hij de weerstand er ook weer tussen gezet had en dat was dus niet het geval.

Alsnog de weerstand er tussen gezet en mijn LED standlicht blijft ook weer netjes branden.

Toen ik las dat die LED projectie lampjes na een korte tijd uitgingen moest ik aan mijn ervaring denken.

Dus een weerstand er tussen en ze moeten blijven branden denk ik.

 

Groetjes George

 

Ik vind het juist prettig dat het na enkele minuten uitvalt, zo hoef ik mij geen zorgen te maken voor overhitting of wat dan ook. Want na enkele minuten wordt het best wel warm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik las in dit topic dat de LED lampjes na een paar minuten uitgaan.

Gesuggereerd werd dat er een beveiliging tegen oververhitting in zou zitten.

Zou het kunnen zijn dat er een weerstand tussen geplaatst moet worden.

Ik weet van mijn standlichten (die ook als LED uitgevoerd zijn) dat Guyke er een weerstand tussen gezet heeft.

Nadat ik de koplamp heb laten vervangen is het LED standlicht ook overgezet, maar de monteur had vergeten de weerstand er tussen te plaatsen.

Na een korte tijd ging het LED standlichtje uit zichzelf uit.

Daar stond die monteur vreemd van te kijken.

Dus ik gevraagd of hij de weerstand er ook weer tussen gezet had en dat was dus niet het geval.

Alsnog de weerstand er tussen gezet en mijn LED standlicht blijft ook weer netjes branden.

Toen ik las dat die LED projectie lampjes na een korte tijd uitgingen moest ik aan mijn ervaring denken.

Dus een weerstand er tussen en ze moeten blijven branden denk ik.

 

Groetjes George

 

Ik vind het juist prettig dat het na enkele minuten uitvalt, zo hoef ik mij geen zorgen te maken voor overhitting of wat dan ook. Want na enkele minuten wordt het best wel warm.

Alleen is de vraag of dit wel voor het LED lampje goed is.

 

Groetjes George

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is geen LED lampje, het is een laser oid... LED kan overigs niet eens warm worden.

Ik leer elke dag weer wat bij :D

Let op wat je zegt. Het is namelijk zeer onwaarschijnlijk dat er een laser in zit, aangezien er wit licht gebruikt wordt. Verder kan een Led zeker wel warm worden. Led lampen hebben rendement van ong 50%, dat betekend dat de overige 50% vrolijk in warmte wordt omgezet. Neem een 6W Led, dan wordt er 3W in warmte omgezet.

 

Waarom denk je dat alle moderne (highpower) ledlampen over een koellichaam beschikken?

images?q=tbn:ANd9GcT5G7GwCebZKfOH1w3jPnWLUmLt7Wt03EHLb8iU3apnBwqsR98xRA

Op deze foto is het koellichaam wit en zitten er gaatjes in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is geen LED lampje, het is een laser oid... LED kan overigs niet eens warm worden.

 

Euhm...Zeker wel...Als ik een tijdje een led-zaklamp met maar 1 enkele led laat branden, en jij pakt 'm even aan de behuizing vast, ben je mijn held...Sommige leds bereiken op de conductor een temperatuur van 100 graden...De led zélf zal idd geen warmte produceren, maar de rest van de techniek wat nodig is om de led te laten branden des te meer:

 

post-12305-1423828363,5981_thumb.png

 

En deze projectoren zijn led's met een lens (led-lenser is er ooit 'ns mee begonnen), heeft niets met laser te maken. Op de lens (binnenzijde) zit de print of de sticker, waardoor je de template - in dit geval het VW-logo - ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden