Ga naar inhoud
  • 0

woensdag naar de VW garage


antonio

Vraag

Ik hoorde steeds een geluid en ik wist eigenlijk al wat het zou zijn. Een spanrol van V snaar (dynamo, airco ect.). De hele voorkant moet los omdat ze er niet bij kunnen ivm de V5 motor. :evil:

 

Ik weet nog niet precies wat het gaat kosten maar dat zal wel weer veel zijn.

 

Verder zie ook steeds koelvloeistof, ik hoop dat het de radiator niet is. :evil:

 

Weet iemand wat een radiator kost????

 

antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Mij kennen ze bij de garage. Ze weten hoe ik ben dus ik ben niet bang voor deuken of krassen, die hebben ze al eerder moeten verwijderen voor mij.

 

Ik heb zo ook ooit duidelijk gemaakt dat de wielen nieuw zijn, maar helaas zit er nu wel een kras op (vrouwen!).

 

@ Mathijs

De radiator lekt niet zoveel, maar ik wil het wel laten checken. Ik heb altijd pech dus zal het waarschijnlijk wel erg is. Ik weet inderdaad wat de kosten zijn van blokrivisie.

 

antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de auto vanmiddag naar de garage gebracht.

 

Morgen bellen ze om te vertellen wat het is, een wat het kost.

 

De prijs van de radiator kon hij niet zeggen, maar 87,58 is niet veel.

 

Ik dacht rond de 300â?¬

 

 

Maar morgen weet ik meer :cry:

 

Bedankt voor de informatie

 

Groetjes

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

â?¬ 300,-???? misschien origineel vw of inclusief montage!

 

ik wil hem ook voor 200,- leveren hoor.

 

nee, ff alle gekheid op een passat, de BRUTO prijs bij ons is 109,48 inclusief. voor leden van dit forum maken wij overal actieprijzen van. dus voor jou 87,48 incl. Je krijgt bij ons geen vw doosje eromheen maar gewoon de Valeo doos. dat scheelt zowiezo al knaken terwijl de kwaliteit gegarandeert gelijk is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Auto is klaar

 

geribbe riem uit-en ingebouwd,airconditioning 90,74

 

radiateur uit-en ingebouwd, auto met airco 111,68

 

spanroldemper verv. 13,96

 

v-snaar 43,45

 

radiateur 164,30

 

kleinmateriaal 6,76

---------

430,89

btw 81,87

--------

512,76

 

 

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Na 2 dagen coma wil ik toch om jullie mening vragen. Van tevoren heb ik gevraagd wat het zou kosten om de spanrol te vervangen. Mij werd verteld dat aangezien de bumper en radiator eraf moesten dat dat ca. â?¬ 110,00 kost, alleen arbeid. Nu heb ik ook de radiator moeten vervangen en daar heb ik ook nog eens ca. â?¬ 130 voor betaald. Heb ik nu dubbel betaald want ik heb toch al betaald voor het eraf halen van de bumper en radiator. Zie ik dit fout of wat. Mijn vrouw vindt van wel want die zegt ze hebben daar gewoon prijzen voor staan. Degene achter de receptie heeft gezegd dat de prijs voor de radiator al een combiprijs was, maar dat geloof ik niet. Wat vinden jullie?

 

Tot zondag

 

Antonio

 

ps gisteren moest ik er zelf 1 lt koelvloeistof bij gooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat ze mij altijd gezegd hebben is dat VW 1 van de eersten was die overal gewoon standaard prijzen voor had...

En dat VW daar groot door geworden is...

 

Mijn eigen ervaring is echter dat ze bij de dealer die vast gelegde prijzen als richt prijzen gebruiken... maar dat ze er vaak onder gaan zitten.....

Ik heb ook gemerkt dat ze vaak van te voren moeilijk doen met het berekenen van de prijs omdat ze vaak onzeker zijn of ze met de uren uitkomen.

 

Misschien werkt dit van garage tot garage anders...dat zou ik niet weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden