Ga naar inhoud
  • 0

3c R line onderlip vooraan ABS


niels@passat3c

Vraag

Beste mensen ik ben al even aan het zoeken naar een r line onderlip vooraan voor een 3c berline maar het enigste dat ik tegenkom op ebay en andere sites is de onderlip maar dan in glass reinforced plastic dus polyester toestanden.. Een abs model vind ik echter nergens.. Had gehoord dat ene Sam dit in der tijd aanbood maar weet niet of dit nu nog altijd zo is?

 

Iemand die mij kan helpen met het abs model?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
  • 0

Thanx wulfke toch nog een nuttige reply! Die ene op ebay zie ik wel zitten alleen vind ik het wel een beetje prijzig voor een gebruikte die nog geschuurd en in primer moet gezet worden.. Die nieuwe abs modellen lijken toch moeilijk te vinden en die polyester dingen wil ik niet want 1tikkie tege de grond en het is vuilbak en qua spuiten is dat ook ni alles volgens wat ik mij heb laten wijsmaken (ben geen spuiter van beroep dus kan daar geen mening over uitspreken)..

 

Bij die website producten staat de passat er niet meer tussen vandaar dat ik hier wou weten of die sam dit nog altijd doet, heb nog eens een mailtje gestuurd hopelijk met een reactie deze keer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dit is trouwens een lijst met alle nummers:

 

Kühlergrill "R-Line" mit PDC 3C0 853 651 Q 3Q7 394,00 €

Lueftungsgitter [L] 3C0 853 665 H 9B9 32,60 €

Lueftungsgitter [R] 3C0 853 666 G 9B9 32,60 €

Winkel [L] (befestigungswinkel für die Gitter) 3C0 853 755 2,50 €

Winkel [R] (befestigungswinkel für die Gitter) 3C0 853 756 2,50 €

Frontspoiler (Rline) 3C0 805 903 B GRU 167,00 €

Dachspoiler "R-Line" 3C9 827 933 A GRU 235,00 €

Unterholmverkleidung [R] 3C0 853 856 D GRU 266,00 €

Unterholmverkleidung [L] 3C0 853 855 D GRU 266,00 €

Unterholmverkleidung [L hinten] 3C0 853 897 C GRU 18,00 €

Unterholmverkleidung [R hinten] 3C0 853 898 C GRU 18,00 €

Türabschlussleiste vorne [R] 3C0 854 939 B GRU 35,00 €