Ga naar inhoud
  • 0

3c R line onderlip vooraan ABS


niels@passat3c

Vraag

Beste mensen ik ben al even aan het zoeken naar een r line onderlip vooraan voor een 3c berline maar het enigste dat ik tegenkom op ebay en andere sites is de onderlip maar dan in glass reinforced plastic dus polyester toestanden.. Een abs model vind ik echter nergens.. Had gehoord dat ene Sam dit in der tijd aanbood maar weet niet of dit nu nog altijd zo is?

 

Iemand die mij kan helpen met het abs model?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
  • 0

Thanx wulfke toch nog een nuttige reply! Die ene op ebay zie ik wel zitten alleen vind ik het wel een beetje prijzig voor een gebruikte die nog geschuurd en in primer moet gezet worden.. Die nieuwe abs modellen lijken toch moeilijk te vinden en die polyester dingen wil ik niet want 1tikkie tege de grond en het is vuilbak en qua spuiten is dat ook ni alles volgens wat ik mij heb laten wijsmaken (ben geen spuiter van beroep dus kan daar geen mening over uitspreken)..

 

Bij die website producten staat de passat er niet meer tussen vandaar dat ik hier wou weten of die sam dit nog altijd doet, heb nog eens een mailtje gestuurd hopelijk met een reactie deze keer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dit is trouwens een lijst met alle nummers:

 

Kühlergrill "R-Line" mit PDC 3C0 853 651 Q 3Q7 394,00 €

Lueftungsgitter [L] 3C0 853 665 H 9B9 32,60 €

Lueftungsgitter [R] 3C0 853 666 G 9B9 32,60 €

Winkel [L] (befestigungswinkel für die Gitter) 3C0 853 755 2,50 €

Winkel [R] (befestigungswinkel für die Gitter) 3C0 853 756 2,50 €

Frontspoiler (Rline) 3C0 805 903 B GRU 167,00 €

Dachspoiler "R-Line" 3C9 827 933 A GRU 235,00 €

Unterholmverkleidung [R] 3C0 853 856 D GRU 266,00 €

Unterholmverkleidung [L] 3C0 853 855 D GRU 266,00 €

Unterholmverkleidung [L hinten] 3C0 853 897 C GRU 18,00 €

Unterholmverkleidung [R hinten] 3C0 853 898 C GRU 18,00 €

Türabschlussleiste vorne [R] 3C0 854 939 B GRU 35,00 €

Türabschlussleiste vorne [L] 3C0 854 940 B GRU 35,00 €

Türabschlussleiste hinten [R] 3C0 854 949 B GRU 28,50 €

Türabschlussleiste hinten [L] 3C0 854 950 B GRU 28,50 €

Heckstoßstange 3C9 807 417 430,00 €

R-Line Einsatz Ausschnitt Links (ohne AHK) 3C9 807 482 C 103,00 €

3te Bremsleuchte 1K6 945 097 F ----€ (noch kein Preis)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

amaai de mike is ook wakker geschoten haha ! Ja zoek alleen maar die voorspoiler omdat de huidige originele spoiler geraakt is en tzit ne serieuze kap in da ik niemer wil laten herstellen.. Zou de r line voorlip plaatsen en de rest van de originele lippen laten meespuiten in kleur van mijne 3c.. Heb iemand gezien die dit gedaan eeft en da steekt echt nie af want die r line lip komt nie veel lager dan de originele voorlip dus why not..

 

Goh als dit bij de dealer nie veel meer kost en die zit al in de primer kan ik dat even goe daar gaan bestellen samen een us highline grill.. ben is benieuwd naar de prijs bij de dealer zelf, laat maar iets weten mike :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
via de zoekfuntie dit topic gelezen ? viewtopic.php?f=110&t=33535

 

Wa denkte nu zelf? Toppic is meer dan 2jaar oud waarom denkte dat ik hier mijn vraag stel of sam dit nog steeds zou aanbieden of ergens anders een mogelijkheid is tot de ABS versie?

 

Ik dacht dat daar alle info van Samn wel instond incl Bedrijfsnaam dus was een poging tot hulp...toch fijn dat je zo lekker reageerd ! :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het spuiten van die zwarte delen is wel zeer kostelijk.

Ze moeten die namelijk volledig vlak shuren ( is nu korrelig ).

Dan een soort basislaag om te kunnen spuiten.

Dan de primer en dan de verf gevolgd door vernis.

 

Ik ga zelf ook een r-line lip monteren maar de rest laat ik gewoon zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het spuiten van die zwarte delen is wel zeer kostelijk.

Ze moeten die namelijk volledig vlak shuren ( is nu korrelig ).

Dan een soort basislaag om te kunnen spuiten.

Dan de primer en dan de verf gevolgd door vernis.

 

Ik ga zelf ook een r-line lip monteren maar de rest laat ik gewoon zo.

 

Maar die bij de dealer zit die lip zowiezo in primer? Ik vind het wel spijtig om de rest dan zo zwart te laten.. en de voorlip alleen in kleur, steekt da dan ni af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
die r line lip komt nie veel lager dan de originele voorlip dus why not..

 

 

Vind de R-line lip toch wel een stuk dieper komen dan de originele lip, zit toch wel een cm of 2-3 verschil op en dit zeker op de zijkanten.

Maar heb zelf de ABT lip erop zonder zijlijsten of achterskirt en dit valt niet zo op dat de voorlip dieper ligt dan de rest.

Wel gaat de uitstraling van de front er dik op vooruit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
hoebedoel je wulfke, de atb is mooier of de r line lip en past beter in het geheel als je de rest niet veranderd of wat wilje nu zeggen?

 

Nee, dat ik niet weet of de ABT en R-line even diep komen te liggen. Of je de ABT of R-line wilt dat is afhankelijk van je eigen smaak natuurlijk, daar moet je zelf over beslissen.

Btw,

op de website van OEM tuning zie je links een lijst onder de titel "gallery" , hierin staan nog de passat r line en ook de ABT front

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
tja, je zou natuurlijk ook de stukken al zelf vlak kunnen schuren, scheelt ook al wat centen :)

 

probleem blijft dan nog dat heel wat spuiters geen garantie willen geven of het zal blijven of beginnen afblakeren.

Die basis laag komt blijkbaar soms terug los van de kuststof delen :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden