Ga naar inhoud
  • 0

Verwarmde voorruit kapot


prh

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Zal de stekkers eens controleren. Maar ben bang dat ie kapot is omdat er maar 2 banen doen.

 

Anders inderdaad eigen risico als die een keer kapot is.

Het is oplichting van de verzekering om bij defecte ruitverwarming bij de verzekering te doen voorkomen dat een ruit is kapotgegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zal de stekkers eens controleren. Maar ben bang dat ie kapot is omdat er maar 2 banen doen.

 

Anders inderdaad eigen risico als die een keer kapot is.

Het is oplichting van de verzekering om bij defecte ruitverwarming bij de verzekering te doen voorkomen dat een ruit is kapotgegaan.

 

hoe je commentaar even voor je en lees even goed. :angry::angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ff beetje sjill jongens

 

ik heb mijn voorruit ook keer kapot gemaakt en toen nieuwe laten zetten

 

en dacht je dat verzekering jou niet oplicht door te zeggen waar je wel en niet heen mag.........zal alles te maken hebben met marges

 

verzekeringmaatschappijen zijn gewoon boeven hoor, kijk maar eens wat voor panden die neer kunnen zetten, daar betalen jij en ik gewoon voor

 

Maar weer on-topic.

na aantal jaren is ruit aan vervanging toe, door steenslag, krassen van wissers enz

 

Ik heb altijd grote vrees voor die autoruitbedrijven, ben veel te bang dat ze iets anders beschadigen

Je moet je ook nooit op lokatie laten komen, dan moeten ze in 1tje ruit plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ff beetje sjill jongens

................

verzekeringmaatschappijen zijn gewoon boeven hoor, kijk maar eens wat voor panden die neer kunnen zetten, daar betalen jij en ik gewoon voor

..........

Dat gevoel heb ik dus met gemeenten: dure panden neerzetten die we met z'n allen betalen. Maar mag ik ze dan............

 

Maar weer on-topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kunnen we Daar ff een andere topic over openen, over wie wie Nou belazerd.

Niemand is heilig. Ik niet en jullie ook niet, niemand niet hier op het forum.

 

Ff on topic, ik kan me voorstellen dat er een breuk in 1 van de goods raden zit.

Wat dan weer niet is dat het gelijk is aan beide kanten.

 

Mischien eens door meten? Eerst ff Wat Dingen uitsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden