Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwe velgen eronder!!


serow

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bedankt Ozzy.

 

als ik hem verlaag wordt het denk toch wel te laag voor ons in dit drempel stad!

drempels lijken meer op hoge stoepen..

 

maar wie weet na de winter als ik weer deze velgen erop zet 3cm verlagen. en voordat ik op vakantie ga weer verhogen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ach, zo helpen we elkaar toch een beetje? Trouwens, heb jij nog geen Guy-mod? Dat kan dus écht niet. Hoort natuurlijk wel bij een paar dikke sloffen...

 

Hij gaat pas naar Hasselt, als ik ook ga (reden: ???) :mrgreen: , maar de komende tijd kan ik nog niet naar Hasselt.. :embarassed:

 

Hij heeft wel Halve Guymod, dus het gaat de goeie richting op :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ach, zo helpen we elkaar toch een beetje? Trouwens, heb jij nog geen Guy-mod? Dat kan dus écht niet. Hoort natuurlijk wel bij een paar dikke sloffen...

 

Hij gaat pas naar Hasselt, als ik ook ga (reden: ???) :mrgreen: , maar de komende tijd kan ik nog niet naar Hasselt.. :embarassed:

 

Hij heeft wel Halve Guymod, dus het gaat de goeie richting op :wink:

 

 

Die kun je gewoon bestellen bij Guy hoor.., dan neemt ie misschien ze wel mee naar Lochem. :)

 

 

Wielen staan m goed Serdar! :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor zover ik weet zit Guy vol met bestellingen tot het eind van het jaar, maar ik heb op dit moment niet het budget voor een mooie Guymod.. :P

 

Ik hoorde dat je aan rentevrije leningen doet Bassie? komt wel van pas in deze moeilijke tijden :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Voor zover ik weet zit Guy vol met bestellingen tot het eind van het jaar, maar ik heb op dit moment niet het budget voor een mooie Guymod.. :P

 

Ik hoorde dat je aan rentevrije leningen doet Bassie? komt wel van pas in deze moeilijke tijden :mrgreen:

 

 

Zeg dat dan gewoon.. :blink:

 

Rentevrij ja, maar ik reken wel een niet terug te innen borg van 1500 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Voor zover ik weet zit Guy vol met bestellingen tot het eind van het jaar, maar ik heb op dit moment niet het budget voor een mooie Guymod.. :P

 

Ik hoorde dat je aan rentevrije leningen doet Bassie? komt wel van pas in deze moeilijke tijden :mrgreen:

 

 

Zeg dat dan gewoon.. :blink:

 

Rentevrij ja, maar ik reken wel een niet terug te innen borg van 1500 euro.

 

Dan wil ik graag 1700 euro lenen, waarvan 1500 niet terug te betaald hoeft te worden en de 200 rentevrij is en die krijg je wel terug ;):mrgreen:

 

Oke, iets te ver Off-Topic he.. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ach, zo helpen we elkaar toch een beetje? Trouwens, heb jij nog geen Guy-mod? Dat kan dus écht niet. Hoort natuurlijk wel bij een paar dikke sloffen...

 

hoe, jij hebt niet eens 'n passat? DAT kan dus écht niet :P:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

allen bedankt,

 

voor guymod heb ik guyke al gemailt. eind dit maand of begin komend maand wil ik ze erop laten zetten door guyke zelf,

wil niet zelf aan zulke dingen beginnen :mrgreen:

 

verlagen wordt wel te TOK TOK denk ik ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ach, zo helpen we elkaar toch een beetje? Trouwens, heb jij nog geen Guy-mod? Dat kan dus écht niet. Hoort natuurlijk wel bij een paar dikke sloffen...

 

hoe, jij hebt niet eens 'n passat? DAT kan dus écht niet :P:mrgreen:

 

Hoe kom je daar nou bij? Ik heb een mini-passat maar mét standaard een berg ledlampjes...Je gaat toch niet mijn tuut-tuut af lopen zeken hè? :lol:

 

allen bedankt,

 

verlagen wordt wel te TOK TOK denk ik ?

 

Ik zou het persoonlijk zo houden...Maja, smaken verschillen gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En anders verhoog je 'm gewoon nog een beetje en plak je wat Alltrack embleempjes erop ;):mrgreen:

 

Dan moet je wel nog ff de onderkant bepantseren voor het betere offroad werk (ja ik weet het, ik ben streng in mijn toelatingsvoorwaarden :mrgreen: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En anders verhoog je 'm gewoon nog een beetje en plak je wat Alltrack embleempjes erop ;):mrgreen:

 

Dan moet je wel nog ff de onderkant bepantseren voor het betere offroad werk (ja ik weet het, ik ben streng in mijn toelatingsvoorwaarden :mrgreen: )

 

Is die van jou aan de onderkant bepantserd dan? :shock: , Dat wil ik wel is zien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor iemand die zodanig veel tijd op het forum doorbrengt, verwondert het me dat je dat nog niet wist :P

 

on topic: ik zou de auto niet verlagen, staat imho prima zo en rijdt wel zo comfortabel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden