Ga naar inhoud

US Lights 3C


VWHIGH

Aanbevolen berichten

Dag,

 

Ik wil graag US Lights op m'n passat 3c hoe kan ik dat het beste doen??

 

US lights als in brandende knipperlichten met dimlicht aan bedoel je, dat moet met vagcom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moet je met de passat naar america rijden , zodra die zich daar goed thuis voelt komen de us lights automatish

wij hebben dat allemaal moeten doen :mrgreen:

 

graaaapje

central electrics 09

groep 7 als ik me niet vergis

front turning signal left and right als parking light ( usa , canada )

decimale waarde staat nu op nul en moet veranderd worden naar 15 of meer

exit

do it

en klaar

en ja , je hebt vagcom nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik er boete van krijgen?

 

Officieel is het niet toegestaan, zal ook APK-afkeur zijn. Boete bedraagt meen ik €90,-

Dus bij de APK zou ik het even uitzetten, en of je het risico neemt om er voor bekeurd te worden moet je zelf bepalen, bij mijn weten wordt er in de praktijk niet heel moeilijk over gedaan tenzij ze erg fel branden, ivm onduidelijkheid wel/geen richting aangeven. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik er boete van krijgen?

 

Officieel is het niet toegestaan, zal ook APK-afkeur zijn

 

Was het niet juist dat je APK-afkeur krijgt doordat je 3 soorten verlichtingen aan hebt, aan de voorkant van je auto? en met afplakken van je stadslichten je geen boete krijgt of APK-afkeur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt erop dat ik achter loop, vroegahh stond in het voertuigreglement dat parkeerlichten/stadslichten naar voren niet anders mogen stralen dan geel of wit, voertuigreglement schijnt al een tijdje vervallen te zijn en kan het nergens meer terugvinden hoe het nu zit, dus kan best zijn dat ik het mis heb en op oude regels afga. :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halve guymod is 0__0, ipv 2 hele bolletjes (achterlichten), dan branden je remlichten niet zeg maar.. heb je een halve guymod.

Foto halve guymod:

http://imageshack.us/photo/my-images/20/img04361.jpg/

 

Coming home is dat je lampen 20 sec ongeveer blijven doorbranden, terwijl je al weg bent van de auto, ze gaan automatisch uit. (het werkt alleen bij auto stand of dimlicht stand, niet bij stadslicht voor zover ik weet, want dan hoor je dat alarm gepiep.)

Leaving home is lampen gaan branden bij openen van deuren met AB (voor 20 sec ongeveer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halve guymod is 0__0, ipv 2 hele bolletjes (achterlichten), dan branden je remlichten niet zeg maar.. heb je een halve guymod.

Foto halve guymod:

http://imageshack.us/photo/my-images/20/img04361.jpg/

 

Coming home is dat je lampen 20 sec ongeveer blijven doorbranden, terwijl je al weg bent van de auto, ze gaan automatisch uit. (het werkt alleen bij auto stand of dimlicht stand, niet bij stadslicht voor zover ik weet, want dan hoor je dat alarm gepiep.)

Leaving home is lampen gaan branden bij openen van deuren met AB (voor 20 sec ongeveer)

 

Coming/leaving home heb ik al en wat zou zo'n halve guymod kosten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

een halve guymod kost ff wat tijd, 'n hele guymod (in diverse versies verkrijgbaar tegenwoordig ;) ) is 'n beetje duurder (uiteraard :P )

 

Wat het precies kost, weet ik niet zo uit m'n hoofd, maar guyke (himself) kan je dat ongetwijfeld wel juist vermelden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit momenteel vol tot het einde van het jaar met guymods :shock:

halve guymod

 

central electrics 09

groep weet ik even niet vanbuiten ergens een van de laatste

brake lights as parking lights , decimaal staat nu op 15 denk ik

op 0 zetten

exit

do it

en je hebt een halve guymod 8-)8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan kun je de buitenste ring toch ook nog feller zetten, dacht ik?

 

Dat klopt, je kan ze iets feller maken als je wilt, ietsjes feller lijkt me beter, want de middenstip werkt niet meer dan en die gaf redelijk licht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden