Ga naar inhoud
  • 0

android telefoonboek syncen met RNS315 en bluemotion


lizardkings

Vraag

Vandaag bij de VW dealer geweest met mijn nieuwe passat 2.0 TDI DSG bluemotion..

 

Vraag: Waarom krijg ik met mijn android toestel het adresboek niet geheel in mijn RNS315 gelezen.

Antwoord: Omdat de RNS315 geen android toestellen ondersteund, je mag blij zijn dat je er mee kunt bellen.

 

Vraag: Waarom is het geluid via bluetooth zo enorm slecht? ( mensen die mij aan de lijn hebben klagen dat het geluid slecht is. )

Antwoord: Omdat de RNS315 geen android toestellen ondersteund, je mag blij zijn dat je er mee kunt bellen.

 

Vraag: Wanneer gaan jullie dan zorgen dat het wel gaat werken..

Antwoord: Er komt heel misschien een patch uit. ( geen idee wanneer ).

 

Vraag: Wat is het telefoon premium pakket in de passat?

Antwoord: Dat is rsap

 

Vraag: Wat is rsap

Antwoord: Dat is ontwikkeld door Nokia en zorgt ervoor dat de SIMkaart in je telefoon via bluetooth wordt ingelezen in de auto. In de auto zit ook een GSM en gebruikt dus alleen de SIM van de telefoon. Gemiste oproepen in de auto zal je dus niet meer terug vinden de telefoon. Alleen in de auto.

 

Vraag: Dus eigenlijk heb je alleen wat aan telefoon premium als je een nokia telefoon hebt?

Antwoord: Inderdaad.

 

Vraag: Maar wie heeft er tegenwoordig een nokia dan? :?:

Antwoord: .......tja..

 

Vraag: Waarom lijkt het dat mijn passat geen vering heeft?

Antwoord: Omdat je een bluemotion model hebt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

 

Vraag: Maar wie heeft er tegenwoordig een nokia dan? :?:

Antwoord: .......tja..

 

Ikke! :mrgreen: (Nokia e51)

 

Uhm.. volgens mij is er wel een telefoon module die je kan gebruiken voor android-toestellen en iPhones, alleen weet ik daarover (bijna) eigenlijk niks, andere kunnen je hier wel meer over vertellen.. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je een premium telefoon voorbereiding heb, zit in ieder geval de mic goed.

ik heb daar geen problemen over gehoord met windows phone en andriod 4.

 

Premium module er uit en een andere er in (dreke weet welke alle maal goed zijn) en je heb adres boek in de rns (ik heb een 510, maar verwacht dat dat niet anders zal zijn)

 

Dus belangrijk is wat is de status van de voorbereiding: niet of premium

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb Nokia en Android kunnen koppelen aan telefoonvoorbereiding (met RNS310 weliswaar). Met beide gaat bellen en gebeld worden goed en geen commentaar gekregen op geluid.

Mbt vering. Is er werkelijk een directe relatie tussen veercomfort en bluemotion uitvoering? Ziin bandenmaat, (evt) aanpassing aan onderstel of bandenspanning ook niet van invloed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik begrijp uit de eerste post dat TS geen premium voorbereiding heeft, en naar alle waarschijnlijkheid wij alle drie wel. Misschien is dat reden van geluids probleem en verbindings problemen.

 

En voor alleen premium heb je volgens mij weer zo'n ding nodig op je dashboard? standaard premium module werkt toch alleen optimaal met nokia. Dat is de reden dat ik die vervangen heb naar een model van skoda. Mijn samsung met windows wou in 2010 niet blijvend goed werken met de module.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De RNS315 heeft standaard bluetooth ingebouwd (soort parrot of zo), die heeft dus geen externe kit.

Als je premium kwaliteit wil moet je dus een extra telefoonkit plaatsen... zo'n craddle op je dash heb je niet nodig...

Je hebt dan alle mogelijkheden,de kit werkt met alle gsm's ook Iphone, HTC enz... - als je een witte tacho hebt toch - en doet op de koop toe nog bluetoothstreaming ook...

De functies op je RNS blijven identiek zoals ze nu zijn denk ik. (telefoonboek, laatste oproepen...) Met de telefoonkit kan je ook SMS lezen op je MFA.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Vraag: Maar wie heeft er tegenwoordig een nokia dan? :?:

Antwoord: .......tja..

 

Ikke! :mrgreen: (Nokia e51)

 

Uhm.. volgens mij is er wel een telefoon module die je kan gebruiken voor android-toestellen en iPhones, alleen weet ik daarover (bijna) eigenlijk niks, andere kunnen je hier wel meer over vertellen.. :roll:

 

Daar had de dealer het ook over.. Er is voor de apple iphone een extra module. Die kost 300,-- extra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden