Ga naar inhoud

  • 0

HELP: Automaat valt stil **Fixed**


SpeedyBE

Vraag

sinds vandaag:

 

zet in R geef gas en valt stil ...

ok herstart niks kan gewoon door rijden

 

ik test dit nog eens op de parking in R en valt weer still

ook 1ste versnelling (vertrekken uit stilstand) is schokt mijn auto 3-4tal keer

 

autosnelweg opgereden wagen schakelt vlot van 1 naar 2 3 enz geen probleem geen schokken

 

wat is er mis met mijn schattig wagentje :cry: :cry: :cry:

 

(ik kan geen foutcodes uitlezen voor wie dat wil weten)

 

ook krijg ik niks terug op men schermen MFD / nav niks te zien

 

help me pls

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

net nu het niet erger kon :

 

Engine failure go to workshop ...

 

(ff over de shouder van de garagegast gekeken ... Nokkenas Cil.1 *verdeel* is wat ik kan herinneren :'(

 

auto is getakeld naar de garage min 3 weken kwijt men autooootjeee :'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ENNNNN hier gaan we weer ... garage nog steeds niet uit verlof -_- pas volgende week ...

 

resultaat dus zover -> zie filmpje graag een mening

 

http://www.youtube.com/watch?v=30vcYyfrAhY

 

en kleine toelichting had hem in een garage laten uitlezen (kostenloos) en daar stand

 

"(code) Nokkenass Cil.1 ..."

 

wat ik denk gelezen te hebben (dont kill me if im wrong)

 

"(code) Nokkenass Cil.1 Verdeel ?"

"(code) Nokkenass Cil.1 Verdeling ?"

"(code) Nokkenass Cil.1 Verdeeltijd ?"

 

korte edit: ik gebruik de wagen voor 120km/dag te rijden anders geraak ik niet naar mijn werk :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

wel de garage die het uitlas mocht er niet aankomen van mij, dus meer dan de foutcode weet ik eigenlijk niet (de wagen is nog onder garantie + heb zwart op wit dat ik moet blijven rijden tot de (garage van aankoop) uit verlof is en ik niet naar een andere garage mag of het op mijn kosten valt) hoe stom dit ook klinkt het is een apenland hier in belgie :'(

 

maar zoals je zegt vdub mijn gedeeltelijke afgelezen code en jouw toevoeging zal het inderdaad de timing zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ok morgen mijn wagentje kwijt voor 1 a 2 weken :(

 

- Veren vooraan nakijken (kraakt bij afdraaien naar rechts)

- Engine Fault (nokkenas stuff)

- DSG bak wordt volledig opengehaald enz met wat geluk volledige DSG bak op garantie "wat mijn advocaat toch zei" als ze teveel moeten vervangen komt er een volledige nieuwe in

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

even een update dat ik liever niet doe :(

 

wagen staat nu 1 week in garage ik liet mijn juridisch adviseur bellen (alles gaat via hen omdat garage lastig deed)

 

Meneer D.M. (garage) klonk niet al te vrolijk hij wou niet zeggen wat er aan was maar het was redelijk ernstig en ik ben hem zeker nog een extra week kwijt

 

GELUKKIG ONDER GARANTIE ! mijn adviseur sprak over 5 cijfertjes ... Oo

 

zodra ik meer weet post ik iets :( tot die tijd rijdt ik met een vervangwagen : het wrak genaamd Ford fiesta 1.3l 3deurs ... YAY

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
5 cijfers? dat kan bijna niet.. dan moet ie wel een compleet nieuwe motor en bak monteren incl alle aanbouwdelen.. volgens mij kom je dan nog niet aan 10.000 euro..

 

inderdaad, dat heeft m'n hele auto inclusief motorswap en alle andere werkzaamheden eraan nog niet gekost :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hmm ff meedelen dan toch als een dsg dat niet heeft (ik heb er geen reet verstand van :embarassed: )

die gast houd me denk ik voor de gek

 

spelletje begint me wat beu te worden nu :(

 

zolang da ik men passaten terug heb ben ik al blij

 

ik haat die race eend dat ik nu met rij :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

autotje weer dsg lijkt in orde er is geen KLOP meer te horen van D naar R of omgekeerd

 

mijn waterreservoir is ook vervangen (voor de ruitensproeier)

 

enige dat ik nog raar vind is als ik naar LINKS afdraai dat er recht een Krakend geluid is

 

en nog iets aan de motor ik weet niet of dat normaal is ofniet maar denk dat ik eens bij vw garage binnenga en navragen

(bij gas geven lijkt er wel een gerammel te zijn je hoort het echter niet zo goed tenzij je er op let kan het misschien op video zetten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden