Ga naar inhoud
  • 0

werking elektrische inklapbare buitenspiegel


mikepassat

Vraag

hallo

 

kan iemand mij vertellen hoe de functie van de elektrische buitenspiegels werken ?

 

ik heb op mijn linker deur een draai knop zitten die ik naar boven , beneden , links en naar rechts kan doen en draaien naar "l" "r" verwarming en dan door draaien naar logo spiegel met een pijltje ik heb dus niet de type met 2 druk knopje "l"en "r" ( zoals in mijn instructie boekje staat )

 

ik heb van alles geprobeerd maar ze klappen niet naar binnen dus misschien doe ik iets verkeerd of het is stuk ?

 

als het stuk is waar moet ik naar kijken dan naar de knop zelf of de spiegels of de bedrading ?

 

ik hoor graag van jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ze zijn er zeker.

Op mijn passat 3bg us zitten ze zonder knippers

 

Denk wel een erg schaarse optie dus misschien eens in duitsland kijken?

 

Vaak in optie geweest met memoryseats

 

ik heb een 3bg uit duitsland, alles erop en eraan ( wat menig mens hier mod ) tevens ook memoryseat, maar helaas geen knippers op de spiegels, al wel via de vw site een onderdeel nummer gevonden maar moest nog 400 dollar per spiegel gaan kosten :blink2:  :blink2:  ( wel inclusief motor module )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb een 3bg uit duitsland, alles erop en eraan ( wat menig mens hier mod ) tevens ook memoryseat, maar helaas geen knippers op de spiegels, al wel via de vw site een onderdeel nummer gevonden maar moest nog 400 dollar per spiegel gaan kosten :blink2:  :blink2:  ( wel inclusief motor module )

 

Als je de inklapfunctie via je schakelaar wilt bedienen heb je idd de motortjes nodig, maar het kan ook zonder die motortjes. Dan klappen ze in bij vergrendelen en klappen open bij ontgrendelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je de inklapfunctie via je schakelaar wilt bedienen heb je idd de motortjes nodig, maar het kan ook zonder die motortjes. Dan klappen ze in bij vergrendelen en klappen open bij ontgrendelen.

 

voor mijn beeldvorming ?  :angel:  :angel:

 

dus als ik ze zonder motor module neem, gaan ze wel open en dicht als ik mijn auto op slot doe / van slot haal ?

en met motor module kan ik dan precies wat extra doen ?  ( ik was namelijk van mening dat de motors er voor diende om ze open en dicht te draaien als de auto op / van slot gaat ?)

 

sorry voor de hoop vragen maar snap het niet meer  :oops:  :sorry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de spiegels moeten klapfunctie hebben (dus ingebouwde motoren)

Daarnaast moet je de raambedieningsmotoren vervangen want die sturen de spiegel aan.

Wil je alleen spiegel vervangen dan moet je een schakeling via een Audi relais doen (461 zo uit mijn hoofd) dan kun je die schakelen via de centrale vergrendeling en gaan de spiegels mee klappen met het vergrendelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

gaat dit dan eventueel werkende gemaakt kunnen worden ?

staat bij dat het voor de 3BG is en met knipperlicht, elektrisch inklapbaar, elektrisch verstelbaar en verwarmd spiegelglas

http://www.ebay.de/itm/Spiegel-Ausenspiegel-VW-Passat-3BG-rechts-links-ELEKTRISCH-ANKLAPPBAR-Klappbar-/191166078763?hash=item2c8262df2b:g:sN4AAOxyOalTaxvT

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

allereerst super bedankt voor alle reacties

 

gaat dit dan eventueel werkende gemaakt kunnen worden ?

staat bij dat het voor de 3BG is en met knipperlicht, elektrisch inklapbaar, elektrisch verstelbaar en verwarmd spiegelglas

http://www.ebay.de/itm/Spiegel-Ausenspiegel-VW-Passat-3BG-rechts-links-ELEKTRISCH-ANKLAPPBAR-Klappbar-/191166078763?hash=item2c8262df2b:g:sN4AAOxyOalTaxvT

 

maar hier moet dan nog 2 maal ( links en rechts 1 ) een 461 relais bij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden