Ga naar inhoud
  • 0

xenon stuk


catch me

Vraag

Deze week deed mn linkerkoplamp ( xenon) het af en toe niet. Als hij wel aanging brand hij blauw i.p.v. bijna wit. Nu brand ie helemaal niet meer. Starter krijgt stroom en de massa is ook in orde. Zou de starter nu kapot zijn of weer een lampje. ?? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Vandaag maar even voorbumper en zo eraf gehaald en mn linker koplamp er maar weer uitgehaald. Lampje zag er niet best uit....toch stuk dus...reserve lampje erin gezet en weer licht... wil nu wel andere want dit zijn beide imitaties en er is kleur verschil tussen links en rechts...heb in ieder geval weer licht uit beide koplampen dus nu maar op zoek naar een leuke aanbieding van Philips lampen zoeken en hopen op een langere levensduur dan de imitatie d2s lampen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vandaag maar even voorbumper en zo eraf gehaald en mn linker koplamp er maar weer uitgehaald. Lampje zag er niet best uit....toch stuk dus...reserve lampje erin gezet en weer licht... wil nu wel andere want dit zijn beide imitaties en er is kleur verschil tussen links en rechts...heb in ieder geval weer licht uit beide koplampen dus nu maar op zoek naar een leuke aanbieding van Philips lampen zoeken en hopen op een langere levensduur dan de imitatie d2s lampen

 

 

Hier heb een goede link met oem lampen enz

:arrow::arrow:

Prijs per stuk: € 115,00 € 54,95

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij oem lampen moet er ook weer oem balasten achter, vergaat dat niet. En als je 1 laqmp vervangt gaat er stroom verschil door, en knapt er vroeg of vlot weer wat.

Gewoon 2 nieuwe aftersale d2s erin, de lampen zitten er meer dan 2 jaar in, vind het wel netjes voor een aftersale setje,.

Maar zelf weten, je kan ook altijd zeggen dat ik je 2 originele lampen lever met h7 natuurlijk, dan is het over met het gedonder.

En dan ruil ik jouw lamen wel in Marcel hoor, je weet toch..

Dan koop ik er wel weer een bg omheen. :mrgreen::mrgreen::mrgreen: :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vandaag maar even voorbumper en zo eraf gehaald en mn linker koplamp er maar weer uitgehaald. Lampje zag er niet best uit....toch stuk dus...reserve lampje erin gezet en weer licht... wil nu wel andere want dit zijn beide imitaties en er is kleur verschil tussen links en rechts...heb in ieder geval weer licht uit beide koplampen dus nu maar op zoek naar een leuke aanbieding van Philips lampen zoeken en hopen op een langere levensduur dan de imitatie d2s lampen

 

 

Hallo,

 

mijn lamp is ook kaduuk uhhhhhhh moet de voorbumper eraf om de lamp te vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

jonges jonges ik heb al een 3 tal keer xenon gemonteerd bij een 3 bg , ik weet niet hoe jullie er bij komen dat die bumper er af moet

bij een 3c is nog minder plaats en jullie krijgen bij een 3bg er geen lampje uit gehaald :shock:

koop eens een spiegeltje dan gaat dat zonder probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je moet via de wielkuip kunnen bij oemset. Als het aftermarket is, moet het eruit, en dan bumper eraf.

Maar origineel xenon schijn je via het klepje die in je wielkuip zit te kunnen de/monteren.

 

 

ZE zeggen dat het kan via dat klepje in wielkuip

knappe jongen die dat lukt

 

OEM afdekkapje van Xenonunit zit met 3 torx schroeven vast aan achterzijde

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden