Ga naar inhoud
  • 0

Problemen met de TSI ??


DenV5Passat

Vraag

Er word op verschillende fora's en ook in de Nationale pers van alles gebrult over problemen met, voornamelijk de 'kleine', TSI motoren. In Duitsland schijnt VW al het één en ander toegegeven te hebben en PON heeft nu ook een deel erkent en geeft aan dat men onder 'coulance' de 1.2 & 1.4 TSI vanaf 2006 met dergelijke ketting problemen gaat helpen.

Zie hier de link van de Telegraaf/Autovisie:

http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/volkswagen/12076506/__Proble%20men_met_VW_TSI-motoren__.html

 

Ik vroeg me af, zijn er hier ook mensen met een dergelijke 1.4TSI welke zich herkennen in de symptonen zoals in de pers geschetst worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Voorlopig nog niemand voor zover ik weet.. Maar ik heb er tot nu 1 gezien met een passat 1.4tsi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het gekke is dat de Touran hier veel(meer) last van heeft... zouden er daar veel meer van verkocht zijn of is net als met die balansasconstructie hier net weer even wat anders..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik ben één van de gelukkige. Ik heb de auto in de garantie kunnen laten maken. Ik heb PON toen gelijk een mail gestuurd wacht nog steeds op antwoord.

 

Da's best kl()te man. Men kan, als merk, alleen dit soort slechte publiciteit afwenden door hun klanten op een goede manier te compenseren. Laten we hopen dat PON dit ook voor jou op de 'juiste' manier gaat oplossen.

 

Aan de andere kant, mochten ze bij PON hun kop in het zand steken, is nu al zoveel publiciteit over dit onderwerp, dat er best wel iets als 'Kassa' of een andere consumenten organisatie zich mee zal gaan bemoeien. Net als bij Peugeot met hun HDI's zullen ze dan toch uiteindelijk over de brug moeten komen. Laten we er van uit gaan dat het niet zover hoeft te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden