Ga naar inhoud

Zebrano dashboard inleg plaatjes


bucky

Aanbevolen berichten

Zou het moeilijk zijn om deze zelf in te bouwen in de nieuwe Passat Avant ? 8-)

Nee hoor, is niet moeilijk.

 

http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=148

 

Zebrano is voor de 3AA leverbaar, maar weer niet voor de middenconsole.

 

Wil je ook Ambienteverlichting in de deuren hebben? Leuke optie voor de 3AA.

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=197&t=42227

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even alle misverstanden uit de lucht te krijgen :-)

 

Ik heb momenteel nog de C3 waar ik mee rond rijd, maar vanaf 1 augustus heb ik wederom een nieuwe passat avant.

Hij is heel kompleet, en heb hem met beige interieur en mokka dashboard besteld. de voetmatten zijn zwart. Nu heb je voor dit model ook Zebrano inlegplaatjes voor het dashboard en de deuren. Die heb ik echter niet besteld. Nu dacht ik, kan ik dat zelf inbouwen ??? Hoe begin ik er aan....

Met die airbagtoestanden en al die metertjes in je dashboard, durf ik precies er niet goed aan beginnen, daar ik er niet veel van ken. Jullie zijn er veel meer van op de hoogte heb ik hier al dikwijls gemerkt. Daarom graag jullie raad hierover. Misschien heeft er iemand wel een handleiding hierover geschreven :-) of een youtube filmpje gemaakt :-) :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Past die houtinleg ook in 'n 3c? Of kan je dit voor een 3c ergens verkrijgen buiten de dealer? Heb al ebay afgeschuimd maar zonder veel resultaat (alleen voor 3aa vind ik het )

3AA dashboard sierdelen zijn iets anders omdat:

- Er geen 2 lades bovenin de middenconsole zitten, maar een klokje.

- Alarmlichtenschakelaar zit nu in de lijst om de radio.

- lampje voor de airbag zit nu bij de climatronic.

 

Je zou wel je 3C dashboard kunnen 'ombouwen' zodat de 3AA delen passen. Klokje plaatsen, etc. Moet te doen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Past die houtinleg ook in 'n 3c? Of kan je dit voor een 3c ergens verkrijgen buiten de dealer? Heb al ebay afgeschuimd maar zonder veel resultaat (alleen voor 3aa vind ik het )

3AA dashboard sierdelen zijn iets anders omdat:

- Er geen 2 lades bovenin de middenconsole zitten, maar een klokje.

- Alarmlichtenschakelaar zit nu in de lijst om de radio.

- lampje voor de airbag zit nu bij de climatronic.

 

Je zou wel je 3C dashboard kunnen 'ombouwen' zodat de 3AA delen passen. Klokje plaatsen, etc. Moet te doen zijn.

 

ik heb 3AA set te koop staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.incardesign.nl heeft de inleg voor de passat 3c. in light wood of mahonie.

Met alle respect, maar dit valt wel in de categorie plakplastic op je dashboard. Dit doet alleen maar afbreuk aan het mooie dashboard van een Passat, is mijn mening na het zien van de foto's op de site.

Het haalt het in de verste verte niet bij de originele sierdelen. Niet voor niets dat de originele delen zo aan de prijs zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden