Ga naar inhoud
  • 0

Cd wisselaar verwijderen


Brambo1978

Vraag

Hoi,

 

Graag zou ik mijn cd wisselaar uit het dashboard willen verwijderen en verkopen. Welke stappen moet ik dan ondernemen, moet ik echt heel het dashboardkastje verwijderen of kan het makkelijker. Mijn radio is de rns 300, die zit al los aangezien ik een iphone/aux speler achter op de radio ga monteren. Kan echter niet vinden hoe ik de cd wisselaar kan verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kastje ligt eruit, maar nu??

 

Hoe krijg ik die wisselaar eruit en welke kabels moet ik los maken achter op de rns 300 de witte of blauwe?? Please help heel mijn auto ligt in puin en nogmaals ben hier niet echt handig in.

De wisselaar zit in een houder, moet die er ook helemaal uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goed dat is gelukt, denk dat ik de rest van de kabels maar laat zitten, die zitten helemaal samengevat en lopen overal naar toe.

Maar hoe wip ik de wisselaar uit zijn houder die zit muurvast. Moet je deze met houder en al eruit halen??

 

Bedankt voor de reacties, altijd fijn een forum met helpende handen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb nog eens met een aantal (niet lachen) messen geprobeerd mijn wisselaar uit de houder te wippen, maar lukt me niet. Zit die nog ergens aan vast?? Alle kabels zijn los! Als deze gewoon met een beetje kracht los moet komen dan ook goed, maar dan weet ik dat in ieder geval, of is hier speciaal gereedschap voor??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Soms kan je een houder pas verwijderen als het apparaat er uit is................

 

Hij zit toch in zo'n constructie die je met een oranje lintje naar beneden kunt trekken?

Dan heb je toch ruimte rondom?

Met een zaklamp zou je moeten kunnen zien hoe hij vast zit/los kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Volgens mij had ik zelf al een snijbrander erin gezet. Je hebt wel engelen geduld, respect :!:

Ik had graag gewild dat ik je kon helpen.

Al met een koevoet geprobeerd :mrgreen:

 

Slijpton misschien een idee? :mrgreen:

 

Effe serieus mannen, dat ding moet er toch echt op een manier eruit.. niemand die het weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alles eruit laten halen door de garage, zat toch nog ergens vergrendeld. Het dashboard er ook weer lekker door iemand anders erin laten zetten.

Ipod aansluiting zit erin en alles werkt super, prima geluid!

 

Nog maar een vraagje binnen mijn eigen topic.

 

Heb de pairing adapter in mijn auto, maar krijg geen telefoonboek op mijn mdf (rood) Heb een iphone!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Uhm ik denk zo'n 50 tot 80 euro ofzo?? weet het niet zeker.

Heb ik even geluk, mijn RCD500 heeft een ingebouwde 6 CD-wisselaar :mrgreen: anders was men hele dashboardkastje aan gort omdat ik zo'n klote ding niet eruit kon krijgen :lol:

 

Edit: heb net effe snel op marktplaats gekeken, ze vragen zo'n rond de 70 tot 100 euro voor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt een rood groot boordcomputer toch? volgens mij werkten alleen Nokia's daarmee, vraag het anders aan Dreke, via een prive berichtje ;) die heeft er het meeste verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden