Ga naar inhoud
  • 0

Auto Hold ingebouwd


R-line

Vraag

Gisteren via de handleiding op; http://www.daniundalex.de/cms_neu/index.php?page=189 Auto Hold ingebouwd. Twee avondjes werk, ongeveer 50 Euro armer (of rijker, het is maar hoe je het bekijkt) en je hebt er weer een mooie optie bij.

 

Ik was eerst bang toen ik alles volgens de handleiding had gedaan en ging testen dat het niet werkte maar je moet dus nog via je MFD de optie "Auto Hold always ON" aanvinken.

 

Dus tot nu toe via deze site ingebouwd;

- Deurverlichting voor.

- Deurverlichting achter.

- Voetruimteverlichting voor.

- Voetruimteverlichting achter (heb ik liggen maar moet nog ingebouwd worden, heb wel de draden al liggen bij de voorstijlen)

- Auto Hold

 

En via deze site de Biegmod en zelf Xenon ingebouwd en chromen ventilatieroosters gemod.

 

 

Groetjes Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

't gaat niet alleen om de teller Edwin, je hebt hiervoor ook een nieuwere ABS module nodig en de 3C8 handremmodule... daarna werkte het ook pas bij mij...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, dat is een systeem dat druk houd op je remsysteem. Wanneer je op een helling stopt en de rem loslaat blijft de wagen gewoon staan. Gasgeven en de rem komt terug los.

Als je met autohold 2 minuten stilstaat (bv in een file) dan hoor je de handrem aangaan. Ook hier weer een beetje gas geven en de rem komt terug los.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat bedoelde ik. ik heb geen handrem maar een drukknop links op het daschboard, die precies doet wat je beschrijft. Wist alleennietdat dit autohold heet. Ben een beetje ouderwets, en noem het de handrem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is dit niet een kwestie van tijd en dan kromme schijven??? Als je beetje sportief rijd, en bij dus een helling achtig iets bent, blokkerd hij dus, terwijl ik dan graag de rem los laat, ivm kans op kromme schijven.

 

Nee, hij behoud alleen de remdruk als je volledig tot stilstand bent gekomen, als je nog maar een klein beetje voorwaarts gaat en je laat je rem los gaat de remdruk er af. Dus je hoeft niet bang te zijn als je bijvoorbeeld bergafwaarts gaat en je laat je rem los dat ze blijven slepen en warm worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden