Ga naar inhoud

wax van zwarte skirts...


Fopperr

Aanbevolen berichten

Hmm, wax is vet, dus iets als wasbenzine/terpentine zou dit wel moeten kunnen oplossen? Ik weet alleen niet hoe aggresief dat reageert op je plastic delen.

 

Zelf doe ik mijn zwarte plastik randjes (af en toe) met UC van Meg, is er niet voor bedoeldt, maar werkt wel aardig moet ik zeggen. Uiteraard eerst ff ergens proberen uit 't zicht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een gedeelte van het kunststof van mijn VW Golf Country met pindakaas behandeld en dat is me goed bevallen. Of er veel katten op af komen weet ik niet want de Country staat bij Vdub en ik heb hem er nog niet over gehoord... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

K heb ff gezocht, maar wax en skirts levert weinig op...

 

K heb met poetsen toch wat zwart kunststoffen delen geraakt. Eerst leek het mee te vallen, maar nu komt de wax naarvoren.

 

Hoe kan ik dit t beste verwijderen?

 

:blink:

viewtopic.php?f=128&t=40421&p=481163#p481163

 

viewtopic.php?f=128&t=41740

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben je weer scherp Dany... k zie met de huidige zoekfunctie zoveel troep... maar t was denk ik laat en n potje bier d'r bij:D

 

Heb t met de SD geprobeerd, maar dat deed niet echt heel veel.... tot nu toe de WD40... k haal morgen iig een potje APC en dan misschien wel de ultimate wax van Meg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er om dat je iets post waar je het antwoord al op weet :mrgreen:

 

En WD40 zou ik NIET doen...schade kan later pas zichtbaar worden en dan sta je verder van af :roll:

WD40 is ontvlambaar en onoplosbaar met water

 

Het droogt het kunststof uit, trekt vuil aan en blijft vettig aanvoelen.. WD40 is kruipolie en roestoplosser

 

Zeg nu niet dat je verwittigd bent :thanks:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben je weer scherp Dany... k zie met de huidige zoekfunctie zoveel troep... maar t was denk ik laat en n potje bier d'r bij:D

 

Heb t met de SD geprobeerd, maar dat deed niet echt heel veel.... tot nu toe de WD40... k haal morgen iig een potje APC en dan misschien wel de ultimate wax van Meg...

 

goed bezig foppe

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden