Ga naar inhoud

Full Detail VW Passat 3C sedan Bootje_Ronald


Jee13

Aanbevolen berichten

Vandaag samen met mijn broer een full detail gedaan aan de Passat van Ronald

 

Het resultaat mag er zijn, was ook wel nodig

Oa de voorzijde had een lakcorrectie nodig wegens behoorlijke buffers

 

ik heb een aantal fotos gemaakt die ik nog moet uploaden, maar ik heb alvast een scoop

 

post-1511-1423826727,8798_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, waar blijven die foto's nou?!? Voor 't zelfde geld heb je gewoon een paar van die 10 stappen overgeslagen...Auto ziet er niet uit!

 

:mrgreen:

 

Zonder gekheid, voor mij was het gisteren 'J-Day' ipv de welbekende andere. Wat een wereld van verschil! Ben zwaar verkouden en totaal niet fit, maar ben blij dat ik de auto heb gebracht. Dit ga ik vaker laten doen... 8-)

 

Mijn vriendin gaat d'r auto ook laten doen en vandaag stond er een buurman aan de deur: 'Wie heeft jouw auto gedaan? Dat wil ik ook wel'...

 

Tis idd een bomvolle oembak die er nu werkelijk waar weer als nieuw uitziet. Topwerk jongens! Met z'n 2-en bijna een volle dag aan gewerkt. Dat zegt genoeg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa

 

Staan erop nu, moest nog beetje bewerken

 

http://jee13.com/index.php?album=auto-d ... t+3C+sedan

 

 

zoals al gezegd zat motorkap onder de buffers

Vond ook de grill en de chroom deurstrips al erg aan het verweren, heb ze wel weer mooi gekregen

 

Viel me ook op dat je dicht VW logo had aan voorzijde Ronald, is deze van een BM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er weer super uit! Hoe krijg je die chromen strips weer zo mooi???

 

de chrome lijsten op de deuren heb ik met de rotary en excenter gewoon meegenomen.

echter zie je dan nog wat restanten, die heb ik handmatig met microvezel en M83 weggepoetst.

 

De grill heb ik geheel handmatig gedaan

Is een geduldklusje, op gat gaan zitten en poetsen :wink:

 

hierna strips en grill mee in de sealer en wax gezet, dus deze zouden beschermd moeten zijn nu, kunststof van de grill later nog met ASD behandeld om te voeden en matte glans te creëeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er weer super uit! Hoe krijg je die chromen strips weer zo mooi???

 

de chrome lijsten op de deuren heb ik met de rotary en excenter gewoon meegenomen.

echter zie je dan nog wat restanten, die heb ik handmatig met microvezel en M83 weggepoetst.

 

De grill heb ik geheel handmatig gedaan

Is een geduldklusje, op gat gaan zitten en poetsen :wink:

 

hierna strips en grill mee in de sealer en wax gezet, dus deze zouden beschermd moeten zijn nu, kunststof van de grill later nog met ASD behandeld om te voeden en matte glans te creëeren

 

Dank je wel, weer wat geleerd. Ik dacht dat je de chromen strips moest afplakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden