Ga naar inhoud

water in kofferbak


Teddemans

Aanbevolen berichten

Heb een tijdje geleden een trekhaak onder mijn sedan 1999 gezet.Nou ben ik vanmorgen bezig om ook nog PDC in de bumper te monteren en haal daarbij de binnen bekleding uit mijn kofferbak, staat er aan de linkerkant een beetje water in.In de koffer zitten links en rechts twee soort van bakjes.En in de linker staat dus gewoon water.Weet iemand waar dit vandaan kan komen,ik kan nergens de oorzaak vinden...heb aan die kant wel de stroom van trekhaak naar binnen gehaald,maar daar zit natuurlijk een rubber tussen welke ook nog droog is......

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan vanaf het dak komen (antennevoet)

of via zijkant (doorvoerrubbers als je die gebruikt hebt)

of via achterlichtunit heb je die open gehad voor bekabelings?

of via kofferbakopeningsrubber, misschien beetje scheef teruggeplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

We hebben het continu gehad bij de vorige auto van mijn vrouw, een Opel Vectra. Daar lag altijd een plasje water rondom het reservewiel. Na veel klagen en zoeken hebben ze een gaatje geboord (?) op het diepste punt. Volgens de HH. expers was het condens omdat mijn vrouw haast altijd met de AC aan rijd. Ik vond het wel een heel raar verhaal. Maar dat was een hatchback, met een sedan zou je daar (gestel dat dat verhaal klopt) toch geen last van moeten hebben ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden