Ga naar inhoud
  • 0

BT Touchadapter besteld


Koots

Vraag

In onze net aangeschafte Passat zit telefoonvoorbereiding (zoals op het plaatje).

 

picture006xu.jpg

 

Hiervoor heb ik via Amazon.de de BT Touchadapter besteld (3C0051435TA). Is dit plug-and-play of moet er nog een bepaalde software geladen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Aanmelden is inderdaad eenmalig.

 

Schakelen tussen verschillende telefoons gaat automatisch indien er een telefoon (die is aangemeld) tegelijk in de buurt van de auto is.

 

Indien meerdere de telefoons in de buurt van de auto zijn, pakt hij de telefoon die in het menu als standaard staat aangegeven, daarna de telefoon die het laast gebruikt is, en vervolgens de andere aangemelde telefoons.

 

Ga je allebei in de auto zitten en wil je een andere telefoon koppelen dan standaard, dan moet je eerst een telefoon uitzetten. Uiteraard denk je daar van tevoren niet aan, dus in de auto gekomen zie je dat. Vervolgens zet je de niet te koppelen telefoon uit, haal ik de adapter eruit en zet hem weer erin.

 

Het mooiste was natuurlijk geweest dat de adapter herkend dat er meerdere telefoons zijn, en dat hij vraagt welke te koppelen, maar ja dat doet ie natuurlijk niet he?

 

Koppelen met ifoon weet ik niet ikke hebbe zwartbes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor zover ik op de VW Zubehoer-website heb kunnen lezen is hij gewoon compatible met de iPhones. We gaan het zien, hij is inmiddels verzonden en zal wsch. morgen op mijn werk afgeleverd worden. Dan nog tot 9 januari wachten op de Passat ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Aanmelden is inderdaad eenmalig.

 

Schakelen tussen verschillende telefoons gaat automatisch indien er een telefoon (die is aangemeld) tegelijk in de buurt van de auto is.

 

Indien meerdere de telefoons in de buurt van de auto zijn, pakt hij de telefoon die in het menu als standaard staat aangegeven, daarna de telefoon die het laast gebruikt is, en vervolgens de andere aangemelde telefoons.

 

Ga je allebei in de auto zitten en wil je een andere telefoon koppelen dan standaard, dan moet je eerst een telefoon uitzetten. Uiteraard denk je daar van tevoren niet aan, dus in de auto gekomen zie je dat. Vervolgens zet je de niet te koppelen telefoon uit, haal ik de adapter eruit en zet hem weer erin.

 

Het mooiste was natuurlijk geweest dat de adapter herkend dat er meerdere telefoons zijn, en dat hij vraagt welke te koppelen, maar ja dat doet ie natuurlijk niet he?

 

Ps vregeet niet de wachttijd met VCDS aan te passen van 20 a 30 min naar 0 of 1. anders blijft de verbinding lang totstand, is lastig bijv. van auto naar huis toe gaat en auto naast huis staat. Blijft ie langdurig verbonden met auto.

 

Koppelen met ifoon weet ik niet ikke hebbe zwartbes.

 

In instellingen overzetten naar 2e telefoon gewoon andere telefoon te kiezen. Geeft voorrang aan eerste, maar kan gerust achteraf voor een andere telefoon kiezen zonder eea uit te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ook zoon cradel op het dash, en had ook een bt module.

Werkte met de htc hd en htc sense van mn vriendin erg goed.

Mijn buurman heeft het ook en zijn whatsappeldroid en die van zijn vriendin werken ook perfect dr op.

Bt module ligt nu in de kast, heb een andere interface onder de stoel gemonteerd, alles loopt nu via de rns en komt op het TFT color displaytje tussen de tellers.

Werkt ook super trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden