Rij nu al een tijdje met deze passat en heb al wat mods doorgevoerd.
Ondanks dat hij 'lekker' aan voelt is hij zeker niet snel.
Wil hem daarom ook nog laten chippen, maar dan moet hij wel eerst tiptop in order zijn.
Heb daarom een tijd geleden al een AutoRX behandeling gestart om eventuele vervuiling in het blok op te lossen.
Daarnaast heb ik al enkele 'preventieve' mods doorgevoerd zoals een Catdelete en Milltek uitlaat incl. downpipe.
Ook heb ik afgelopen week een K&N inlegfilter geplaatst voor een verbeterde ademing van de motor.
Een nieuwe 710N DV ligt ook al klaar, deze wil ik voor het chippen ook nog monteren.
Zaterdag eindelijk eens tijd gevonden om een stukje te gaan rijden waarbij ik wat logs kon uitvoeren.
Zie onderstaande afbeeldingen voor de resultaten, heb diverse malen op LPG en Benzine getest, gelijkwaardige resultaten.
Op LPG:
Op Benzine:
Als ik de getallen bekijk en andere resultaten op de site bekijk dan denk ik dat de mijnne erg achter blijven t.o.v. nieuw maar correct me if i'm wrong voordat ik onnodig geld verspil aan een nieuwe LMM.
Ik heb er niet aan gedacht om ook de N75 mee te nemen in de log, kan deze ook van invloed zijn?
Na het loggen heb ik eens de LMM gedemonteerd, zie ook onderstaande foto.
Ziet er niet echt fraai meer uit en ik vermoed dan ook dat het de eerste nog is (nu 200dkm oud dus) of is de levensduur bij een 3BG beter dan bij een 3B ?
Als iemand iets ziet aan de resultaten of nog andere ideeen heeft hoor ik het graag.
Vraag
bbart
Rij nu al een tijdje met deze passat en heb al wat mods doorgevoerd.
Ondanks dat hij 'lekker' aan voelt is hij zeker niet snel.
Wil hem daarom ook nog laten chippen, maar dan moet hij wel eerst tiptop in order zijn.
Heb daarom een tijd geleden al een AutoRX behandeling gestart om eventuele vervuiling in het blok op te lossen.
Daarnaast heb ik al enkele 'preventieve' mods doorgevoerd zoals een Catdelete en Milltek uitlaat incl. downpipe.
Ook heb ik afgelopen week een K&N inlegfilter geplaatst voor een verbeterde ademing van de motor.
Een nieuwe 710N DV ligt ook al klaar, deze wil ik voor het chippen ook nog monteren.
Zaterdag eindelijk eens tijd gevonden om een stukje te gaan rijden waarbij ik wat logs kon uitvoeren.
Zie onderstaande afbeeldingen voor de resultaten, heb diverse malen op LPG en Benzine getest, gelijkwaardige resultaten.
Op LPG:
Op Benzine:
Als ik de getallen bekijk en andere resultaten op de site bekijk dan denk ik dat de mijnne erg achter blijven t.o.v. nieuw maar correct me if i'm wrong voordat ik onnodig geld verspil aan een nieuwe LMM.
Ik heb er niet aan gedacht om ook de N75 mee te nemen in de log, kan deze ook van invloed zijn?
Na het loggen heb ik eens de LMM gedemonteerd, zie ook onderstaande foto.
Ziet er niet echt fraai meer uit en ik vermoed dan ook dat het de eerste nog is (nu 200dkm oud dus) of is de levensduur bij een 3BG beter dan bij een 3B ?
Als iemand iets ziet aan de resultaten of nog andere ideeen heeft hoor ik het graag.
Gr.
Link naar reactie
Delen op andere sites
38 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten