Ga naar inhoud

  • 0

Dag lak, hallo roest!!!!!


AJV

Vraag

Afgelopen week sprak ik met R36, en hoorde van hem over de roest bij de kentekenplaatverlichting. Dus ook maar even kijken hoe het er bij mij uit ziet.

Foto-JWCH4UAD-D.jpg

 

Foto-WPZBJO3P-D.jpg

 

Maar wat ik ook zag vandaag, de lak verdwijnt onder de achterruit. :(

 

Foto-OFDUYODL-D.jpg

 

Foto-HEZSTILB-D.jpg

 

Foto-IT7V6NDZ-D.jpg

 

Hier niet echt blij mee, dinsdag even langs de dealer om te horen wat ze er van zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

net ook bij de dealer geweest met mijn 3bg van 2002 roest op de achter klep presies op de naad ter hoogte van de achter lichten gaan een aan vraag doen bij pon. het mag niet zo als hij zij maar was niet blij met me . auto daar niet gekocht maar hij hielp me wel en zij dat ze aleen goed waren voor coulance zij hij . maar het zal mij worst wezen wat hij denkt vw geeft 12 jaar garantie . ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen mvg bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou de nieuwe klep zit er op maar zoals ik gister al aangaf in het topic "wat is je nieuwste aanwinst" doet de kentekenplaatverlichting en de Guymod het niet meer. Vanmiddag langs de dealer geweest om te kijken of daar iemand het probleem kan oplossen. Maar helaas, niet het geval, na bijna anderhafluur werd ik terug gestuurd naar het schadeherstelbedrijf. Gelukkig zaten die om de hoek, maar daar kom ik er ook niet mee uit. :angry:

Nu willen ze op zoek naar iemand in deze omgeving die er eens naar kan gaan kijken.

Maar ondertussen rijdt ik zonder kentekenplaat verlichting en zonder mijn mooie Guymod.

Ik zal morgen ook eens kijken of ik er zelf iets kan ontdekken, maar meestal is het zo dat wat mijn ogen zien mijn handen stuk maken. :(

Wordt vervolgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja ze zeggen dat alles gecontroleerd is , en ook de VAGCOM er aan gehangen. Het vreemde vind ik dat de kentekenverlichting een paar seconden brandt en dan uitgaat. Ik heb er niet veel verstand van maar dit lijkt me een probleem met de weerstand.

Maar mijn mening graag voor een betere :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dag mensen heb net telefoon gehad van de dealer over de achter kep van de 3bg en kan gespoten worden onder coulance met een eigen risico van 150 euro is dat normaal of niet heb geen idee hoe dat werkt en of 150 euro veel is . hier bij mijn vraag wat vinden jullie VAN HET VOOR STEL VAN DE DEALER wacht gespannen JULLIE REAKTIE af mvg bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
dag mensen heb net telefoon gehad van de dealer over de achter kep van de 3bg en kan gespoten worden onder coulance met een eigen risico van 150 euro is dat normaal of niet heb geen idee hoe dat werkt en of 150 euro veel is . hier bij mijn vraag wat vinden jullie VAN HET VOOR STEL VAN DE DEALER wacht gespannen JULLIE REAKTIE af mvg bart

tja, voor 150 is ie weer wel als nieuw. (is dat incl. garantie voor 6 jaar op roest van binnenuit? )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een kleine update, nou ja update, ik hoor niets meer van het schadeherstelbedrijf. Met andere woorden, nog geen nieuwe spoiler, geen kentekenplaatverlichting en geen guymod. Vandaag maar een email gestuurd met het verzoek voor vrijdag as te reageren. Ik word er een beetje flauw van...... :(

Als er weer nieuws is dan laat ik het weer weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net een email van het schadeherstelbedrijf gekrgen. Spoiler is binnen en is gereed om gemonteerd te worden. Voor volgende week een afspraak maken. Dan gaan ze gelijk naar de verlichting kijken.

Zoals het er nu uitziet komt het toch nog goed.

Volgende week meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn Passat is weer terug met spoiler en Guymod en kentekenplaat verlichting. Hoe de spoiler op opzit kan in nog niet goed zien in het donker, maar ik ga er vanuit dat dit dik voor elkaar is.

De lampen branden in elk geval weer en ik ben weer helelemaal blij :D

Eind goed al goed!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden