Ga naar inhoud
  • 0

Autoradio met bluetooth


VWilbrand

Vraag

Hoi allemaal,

 

Ben voor mijn nieuwe passat op zoek naar een goede autoradio met bluetooth ondersteuning zodat ik mijn QTEK S200 kan laten communiceren met de autoradio via bluetooth. Nu zijn die radio's niet zo moeilijk te vinden maar ik ben wel nieuwsgierig wie een dergelijke autoradio ook zijn auto heeft en hoe dat bevalt.

 

Groet VWilbrand

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ontvang de DEH-P55BT volgende week voor in de Passat. De dealer had hier al veel postieve ervaring mee.

 

Het is wel voorgekomen dat mensen last hadden van rondzingend geluid, maar dit is eenvoudig te verhelpen door de microfoon te verplaatsen of bij aanhoudende last een nokia mic te plaatsen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb zelf een Pioneer DEH-P75BT en die bevalt. Je moet wel eerst goed kijken of je mobiel voorkomt in de lijst die Pioneer aangeeft.

 

dehp75bt_1_detailpage.jpg

 

Die heb ik ook sinds een maand of twee, bevalt me uitermate goed !

Zeker nu ik de I-sotec versterker er tussen heb ...echt super !

Bediening van het BT gedeelte is zeer duidelijk en makkelijk, geluid instelling mogenlijkheden zijn top !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het is wel voorgekomen dat mensen last hadden van rondzingend geluid, maar dit is eenvoudig te verhelpen door de microfoon te verplaatsen of bij aanhoudende last een nokia mic te plaatsen :)

 

Wat is dan de ideale plaats van de originele mic? Ik heb al geprobeerd om het geluid uit de boxen te veranderen (ik kan het wel veranderen) maar dat heeft geen resultaat. En originele Nokia mix ... de aansluiting past 1 op 1 op de Pioneer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het is wel voorgekomen dat mensen last hadden van rondzingend geluid, maar dit is eenvoudig te verhelpen door de microfoon te verplaatsen of bij aanhoudende last een nokia mic te plaatsen :)

 

Wat is dan de ideale plaats van de originele mic? Ik heb al geprobeerd om het geluid uit de boxen te veranderen (ik kan het wel veranderen) maar dat heeft geen resultaat. En originele Nokia mix ... de aansluiting past 1 op 1 op de Pioneer?

 

Had hier nog 3 setjes met nokia mics liggen dus heb gelijk ff voor je getest... het past :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ VWilbrand of Passat97 :

 

Hoe werken jullie het draad van de mic weg en waar hebben jullie hem geplaatst?

Ik zit zelf te denken de mic boven bij de leeslampjes te plaatsen voor een goed geluid...

 

Hebben jullie foto's? Moet ik van het dashboard nog wat uit elkaar halen? Gaan jullie langs het raam omhoog?

 

Ik bestel dit weekend een Pioneer DEH-P85 BT heb ik besloten :-)

4BB9A80DAA785153C12572BA00349590.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gefeliciteerd met je keuze !

 

De mijne zit net naast de lees lampjes in het midden.

Net links van de spiegel.

De draad loopt via de raamstijl naar boven, en via de dakliner naar het midden.

Prima plek !

Als hem bovenaan de linker raamstijl plaatst heb je kans dat je onverstaanbaar bent als je raam op een kier staat.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

maar loopt het draad achter de bekleding langs, of gewoon in de 'naad' bij het raamrubber?

 

Kun je iets gedetailleerder uitleggen hoe je het hebt gedaan en hoe heb je het draad vanachter de radio onder het stuur door weggewerkt? Wat heb je hiervoor moeten demonteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kan de draad vanaf de radio "mee laten lopen" met de orignele draden richting de zekeringkast aan de linker kant van je dashboard.

Ik heb hiervoor de kap onder het stuur voor gedemonteerd.

Vanaf daar moet je naar boven via de raamstijl.

Als je die voorzichtig opzij duwt (vanaf de voorrruit richting het open portier) kan je het kabeltje van de mic voorzichtig in het kabelgootje wurmen. Daarna kan je met voorzichtig aan de dakliner te duwen, het verder tussen de dakliner wurmen.

Het kabeltje van de microfoon is niet dik, dus dit is prima te doen.

Hierna kun met de bijgeleverde clip, de mic aan een rand van je dakliner klemmen.

 

Succes met de installatie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden