Ga naar inhoud

welke kleur spuiten...


Fopperr

Aanbevolen berichten

Heb vorige week mijn wielen opgehaald (deze waren gepoedercoat) en was er in eerste instantie erg blij mij (en ben dat nog steeds hoor) maar achteraf blijkt de kleur erg donker uit te vallen. Net alsof je de wielen weken niet schoon gemaakt hebt en er veel remstof op zit.

 

Ik wil ze nu gaan overspuiten met een lichte zilveren/metallic kleur.

 

Het liefste heb ik dezelfde kleur als mijn Lugano's, die lijken soms bijna chrome... maar is natuurlijk licht zilver.

 

Ik weet dat meerderen hier hun eigen wielen gespoten heeft dus hoor ook graag wat tips...

 

Is bijv. Reflexsilver niet mooi voor zo'n wiel?

post-10440-1423826420,3038_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij jouw lichte wagen lijkt me RAL 9006 (licht alu) het allermooist.

Bij bijv. een donkergrijze / zwarte wagen vind ik deze RAL 9007 (donker alu) beter passen.

Ach ja, het blijft een kwestie van persoonlijke smaak.

K heb de kleurenkaart er even bij gepakt... De ral9006 is al vrij licht, maar heb ook een kaart van flexa. De kleur "43" is nog helderder...

 

K ga zo even naar brezan om te kijken wat die aan motip hebben liggen...

 

Of heeft iemand een betere suggestie voor een merk lak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foppe, ik snap het even niet en je raakt me toch wel kwijt. Wil je nu die mooi gepoedercoate wielen met een spuitbusje zelf omkleuren? Rijd er toch gewoon een winter mee en laat ze dan gewoon opnieuw doen. Sprayen van velgen met een spuitbusje gaat het niet worden en je baalt dan van het resultaat. Gewoon zo laten en na de winter opnieuw.

 

Verkopen van velgen kan ook...... Maar ik zou er nu echt niet meer zelf aan spuiten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden