Ga naar inhoud

wiseguy,s passie gedetaild


passat2010

Aanbevolen berichten

Overigens heb ik zondagmiddag gelijk ook nog even op alle ramen twee laagjes RainX aangebracht..... heerlijk om die druppels van je ruit af te zien vliegen wanneer het regent..... je hebt de ruitenwissers eigenlijk niet eens nodig..... :mrgreen:

 

nou dan is het helemaal compleet ik heb daar niet meer aan gedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat vond ik ook idd...... ik heb echter wel begrepen dat Collinite 915 nog veel mooiere beading heeft dan de M16..... misschien dat ik die maar eens aan ga schaffen.... :mrgreen:

 

 

Hier een foto van de beading op mijn wagen met M16 erop. zal de collinete dit ook hebben ??

post-3650-1423826396,727_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

Ga toevallig dit weekend weer een grote detailbeurt geven aan mijn Passie.....

Maar vanavond eerst maar eens beginnen met de binnenkant..... ramen zijn het ergst op dit moment, zeker met de laagstaande zon.... :mrgreen: er zit echt zo'n waas over de binnenzijde van de ruit.... :S

 

Morgenvroeg de velgen goed schoonmaken, dan de standaard-dingen van de zaterdag (zwemlessen kids, boodschappen, etc.) en dan de buitenkant detailen....

We gaan volgende week vrijdag heel vroeg in de ochtend op vakantie, dus zou wel plezierig zijn als de Passie weer een mooie bling bling behandeling heeft gehad voordat we ermee naar Italië gaan.... :rmgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden